Drizzt Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Jeg reagerer veldig på dette bildet fra en artikkel i Aftenposten om fattigdom i Storbritannia. https://www.aftenposten.no/amagasinet/i/4omAGG/vi-jobber-ikke-lenger-for-aa-leve-naa-jobber-vi-for-aa-overleve-sier-taxisjaafoer-khalid Har de råd til så mye røyk, så har de råd også til mat. Er man fattig hvis man har råd til røyk (og alkohol)?
Gjest Frkgrønn Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Mange velger røyk og alkohol fremfor mat. Jeg reagerer like mye på hunden som er med på bildet, like dyrt å skulle ha dyr, om ikke dyrere. Et dyr trenger også mat, veterinær og annet.
Gjest Adobyen Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Det er ikke nytt for noen at det har blitt enda dyrere å leve. For dem som så vidt klarte seg i fjor, er det enda vanskeligere nå. De frivillige organisasjonene gjør en kjempeinnsats.
PeeWee Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Frkgrønn skrev (2 timer siden): . Jeg reagerer like mye på hunden som er med på bildet, like dyrt å skulle ha dyr, om ikke dyrere. Et dyr trenger også mat, veterinær og annet. Akkurat det betyr ikke så mye, da en hund er noe man kan ha hatt fra tidligere i bedre tider. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå