AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Hadde invitert over noen venner - som ikke dukket opp. Jeg hadde gledet meg hele uken, og kjøpte inn litt godteri osv. Samboeren min hadde høye forhåpninger og gledet seg til å bli introdusert til mine venner, men nå er han sint på meg og sier at jeg aldri har ting i orden og at jeg ikke har kontroll på folk. Han fikk total utblåsning fordi det ikke ble slik jeg trodde eller forventet. Hvordan gjør det godt igjen? Jeg sitter med så dårlig samvittighet her, og føler jeg ikke duger til noen ting Anonymkode: 3eb3f...ae9 3
Gjest QL2yBCGXlW Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Jeg reagerer på at din samboer mobber deg på lik linje med de som ikke kommer
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Jeg skjønner ikke problemet. Hvis dine venner måtte melde avbud, så får dere vel prøve igjen en annen gang? Hvorfor gjør det ham sint - og på deg? Anonymkode: f15f4...aaf 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Dette er en veldig rar situasjon, både det at han klikker fordi vennene dine ikke kommer, og at det at dette gjør at du føler du ikke duger til noe og må gjøre det godt igjen for han. Det er ganske fucked up for og si det på godt norsk. Ikke normalt i det hele tatt, noen av delene. Her er det noe du ikke forteller, noe mer som ligger bak, noe veldig rart eller galt med dynamikken dere mellom. Det høres jo egentlig litt ut som han trykker deg ned... Anonymkode: ad3e8...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Det er mye i livet man kan og bør ha kontroll på, men hva andre mennesker velger å gjøre, er ikke en av de. At kjæresten din skylder på deg for andre menneskers valg er fullstendig urimelig. Anonymkode: 236b5...b8e 5
Andro Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Du har dårlig samvittighet pga. noen andres adferd? Ta deg sammen! Det er ikke din feil. Ikke vær gulvmatte. Snakk tilbake, og si at du ikke er ansvarlig for andres dårlige manerer. Han får heller kjefte på dem som ikke kom. Kontroll på folk? Folk som vil ha kontroll på andre er ikke gode i hodet. 3
Navani Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Hvorfor i all verden blir han sint på deg? Det er jo dine venner som melder avbud, ikke deg. Rødt flagg. Du skal ikke gjøre det godt igjen, det er han som skal si unnskyld! Mannen min ville gitt meg en klem, sagt at det var kjipt, og spurt om jeg ville finne på noe sammen. 3
Nymerïa Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 Det er han som bør gjøre det godt igjen, ikke du. 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 Det normale i en slik situasjon er jo at kjæresten din synes synd på deg og viser medfølelse for at vennene dine ikke møtte opp, ikke at han blir sint på deg! Anonymkode: a089e...a64 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 Det er jo ikke din feil at de ikke kom. Jeg tror ikke det egentlig er problemet til typen din, men at han generelt bryter deg ned og griper enhver unnskyldning han kan til å gjøre det. Løp! Anonymkode: 79b48...f43 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 Du burde slå opp. Anonymkode: 08b2f...8c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå