AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg har overspist nå sånn at jeg er kvalm. Hvor lang tid tar det å fordøye maten? Er det best å ligge, sitte, stå eller å gå tur når man har overspist så mye at jeg er kvalm? Anonymkode: 889a5...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Del Skrevet 5. mars 2023 Prøv å drikke vann. Anonymkode: 70352...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Del Skrevet 5. mars 2023 Alt voksne folk trenger hjelp til... Anonymkode: d4a46...717 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt voksne folk trenger hjelp til... Anonymkode: d4a46...717 Ehm hvordan vet du at hun er voksen? Du bør holde deg i ro og sakte men sikkert drikke litt vann. Anonymkode: e91bb...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ehm hvordan vet du at hun er voksen? Du bør holde deg i ro og sakte men sikkert drikke litt vann. Anonymkode: e91bb...952 Gå tur er bedre enn å holde seg i ro. Anonymkode: e9d73...38d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Del Skrevet 5. mars 2023 Om du er sprengmett ville jeg nok satt i ro en times tid først, så rusle en rolig tur, stasjonær sykkel om du har er et godt alternativ. Anonymkode: 1c0b6...e5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Del Skrevet 5. mars 2023 Det viktigste du gjør nå er jo å lære deg hvor ubehagelig dette føles, slik at du heller spiser normale mengder til hvert måltid. Jeg ville slappet av til du ikke føler deg så uvell lengre. Anonymkode: 04b9a...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå