Gå til innhold

Streaming VS Fysisk: Hva er mest populært?

AnonymBruker

Strømmetjenester eller DVD-er/Blu-ray?  

53 stemmer

1. 1. Strømmetjenester eller DVD/Blu-ray?

• Jeg foretrekker strømmetjenester
      46
    • Jeg foretrekker DVD/Blu-ray
      7

Anbefalte innlegg

Foretrekker du strømmetjenester eller holder du deg til DVD-er/Blu-ray?

Anonymkode: c195f...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker definitivt strømmetjenester. Det tar mindre plass i hylla... Det er dessuten ikke så veldig mange filmer jeg har lyst til å se flere ganger. Strømmetjenester har også andre ting å by på enn rene filmer. Har f.eks. sett en god del av National Geographics programmer på Disney+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (9 minutter siden):

Foretrekker definitivt strømmetjenester. Det tar mindre plass i hylla... Det er dessuten ikke så veldig mange filmer jeg har lyst til å se flere ganger. Strømmetjenester har også andre ting å by på enn rene filmer. Har f.eks. sett en god del av National Geographics programmer på Disney+

Samme her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømming for det jeg kun vil se én gang. BluRay for det jeg vil se flere ganger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmetjenester selvfølgelig. Jeg pleide å samle på filmer, men vi er ikke i 2003.

Anonymkode: 91ac0...3b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig noe å spørre om i 2023? Blir litt som å spørre: liker du best å være tørst eller utørst?

Anonymkode: 39e78...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er dette virkelig noe å spørre om i 2023? Blir litt som å spørre: liker du best å være tørst eller utørst?

Og Dvd er utørst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går da an å spørre om dette i 2023 da det fortsatt er fullt mulig å kjøpe DVDer og Blu-Ray-filmer enda.

Anonymkode: 824cc...dd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går da an å spørre om dette i 2023 da det fortsatt er fullt mulig å kjøpe DVDer og Blu-Ray-filmer enda.

Overraskende få som svarte fysisk media da, i en annen tråd her så fikk man inntrykk av at det fortsatt var mange som foretrekker fysisk media   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overraskende få som svarte fysisk media da, i en annen tråd her så fikk man inntrykk av at det fortsatt var mange som foretrekker fysisk media   

Det er nok mange i begge kategorier

Dessuten mange som liker begge deler, hvert til sitt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (1 minutt siden):

Hvorfor så få stemmer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor så få stemmer da?

Per nå er det totalt 18 som har stemt. Det er alt for få til å kunne hevde at resultatet er allmenngyldig. Det er ikke et representativt utvalg. Noe du heller aldri vil få  siden dette er KG og ikke Norsk Gallup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (4 minutter siden):

Per nå er det totalt 18 som har stemt. Det er alt for få til å kunne hevde at resultatet er allmenngyldig. Det er ikke et representativt utvalg. Noe du heller aldri vil få  siden dette er KG og ikke Norsk Gallup.

1 ut av 18 er fortsatt ekstremt lite. De som liker film henger her og kan stemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker said:

43 minutter siden, Hedda-78 said:

Men med tanke på hvor lite fysiske utgivelser selger så er det ikke mange som kjøper og foretrekker dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at svært få velger dvd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker som at svært få velger dvd 

Fordi folk flest ikke er virkelig interessert i film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Foretrekker soleklart fysisk format. Det er ikke alt som er tilgjengelig på strømmetjenester som garantert alltid vil være det.

Det koster tross alt endel dersom man abonnerer på endel av dem samtidig. I tillegg for min del så er jeg veldig interessert i film og har vid filmsmak så jeg tviler ekstremt på at alt jeg er interessert i kommer på streaming, kanskje heller ikke på fysisk format heller for alt jeg vet.

Når sant skal sies så ser jeg endel serier på streaming, helst mini-serier foreløpig, så jeg kjøper nesten utelukkende filmer og ikke serier på fysisk format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker strømmetjenester, sjeleglad for å slippe å bruke plass på fysiske formater.Har ikke noe å spille de av på lenger heller, har kun ps5 digital versjon.

Men jeg har en harddisk med favorittfilmene mine på, i tilfelle internett er nede :) Så der er det over 60 filmer.

Anonymkode: 23ed7...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Helgekarjol said:

Fordi folk flest ikke er virkelig interessert i film.

Nei er nok ikke derfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...