AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Jeg skal selge bla noe middagsevice og møbler jeg har arvet etter min mormor. Jeg har ikke bruk for det. Min mor ønsker det ikke, da hun har for mye ting. Jeg vil selge det, kommer aldri til å bruke det. Kan jeg skjule annonsen for feks min mor, så hun ikke ser annonsen min? Hun er bla veldig aktiv på Facebook Anonymkode: 4ec00...139
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 Det er ikke nødvendig å logge seg inn med bruker for å se annonser på Finn, så det kan du nok bare glemme. Hvorfor ønsker du å skjule for moren din at du selger tingene, så lenge hun ikke ønsker dem selv? Anonymkode: ca874...220
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Men er din mor inne på Finn og kikker? Anonymkode: f30e7...641
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke nødvendig å logge seg inn med bruker for å se annonser på Finn, så det kan du nok bare glemme. Hvorfor ønsker du å skjule for moren din at du selger tingene, så lenge hun ikke ønsker dem selv? Anonymkode: ca874...220 Hun ønsker de ikke, men vil at jeg skal ha de. Jeg gjør jo selvfølgelig det jeg ønsker med egne ting, men vet det vil såre henne. Jeg har nevnt på å selge det før og da ble hun helt forskrekket. Anonymkode: 4ec00...139
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men er din mor inne på Finn og kikker? Anonymkode: f30e7...641 Jo, så det var derfor jeg lurte på om det var en funksjon der man kunne feks legge inn at "Kari Hansen" ikke får opp de annonsene jeg legger ut. Anonymkode: 4ec00...139
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Nei, det er ikke mulig. Ser virkelig ikke poenget med en slik funksjon heller. Anonymkode: 373f7...c6f 3
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Du kan skjule innlegg for folk på Facebook, og du kan skjule kontaktinfoen din på Finn. Men vil hun ikke kjenne igjen middagsservice på bildene, og "savne" det i huset ditt? Anonymkode: 26091...b6f 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan skjule innlegg for folk på Facebook, og du kan skjule kontaktinfoen din på Finn. Men vil hun ikke kjenne igjen middagsservice på bildene, og "savne" det i huset ditt? Anonymkode: 26091...b6f Hun vil ikke savne det i huset mitt, ting står i esker på loftet eller i boder og er ikke i bruk. Hun vil kunne kjenne igjen ting på bilder, så derfor jeg ønsket å skjule innlegg for hennes bruker. Kan jeg feks skjule innlegget jeg legger ut på markedsplassen på Facebook for kun henne? Det som legges ut på finn kan ikke skjules for noen som helst, bortsett fra kontaktinfoen min på finn? Anonymkode: 4ec00...139
Luckiness Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 Hva med å finne bilder fra nett av serviset? Ta en screenshot. Skrive i annonsen f.eks. «Bilder for illustrasjon. Selger tilsvarende servise med xxxx deler. Kan sende bilder av alt på forespørsel». Men altså, kan du ikke si til din mor at du ikke bruker det, ikke ønsker at det skal oppta plass så enten selger du det eller så setter du det hjem til din mor. 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal selge bla noe middagsevice og møbler jeg har arvet etter min mormor. Jeg har ikke bruk for det. Min mor ønsker det ikke, da hun har for mye ting. Jeg vil selge det, kommer aldri til å bruke det. Kan jeg skjule annonsen for feks min mor, så hun ikke ser annonsen min? Hun er bla veldig aktiv på Facebook Anonymkode: 4ec00...139 Du kan jo velge å skjule navnet ditt og bare stå oppført med "Finn-bruker" hvis det er det du mener? Anonymkode: cb050...965
Tvist Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 Men om hun bare er aktiv på Facebook, kan du vel bare legge det ut på finn?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 Nei det går ikke Anonymkode: d1a19...9d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå