AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #21 Skrevet 9. mars 2023 Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture. Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa. Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen. Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰 Anonymkode: 56b91...7c0
Roci Skrevet 9. mars 2023 #22 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture. Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa. Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen. Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰 Anonymkode: 56b91...7c0 Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut. Så fint at jojobaoljen ga resultater
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #23 Skrevet 9. mars 2023 Roci skrev (23 minutter siden): Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut. Så fint at jojobaoljen ga resultater Normal har vi her! tusen takk🥰 Anonymkode: 56b91...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå