AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #21 Del Skrevet 9. mars 2023 Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture. Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa. Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen. Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰 Anonymkode: 56b91...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 9. mars 2023 #22 Del Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture. Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa. Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen. Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰 Anonymkode: 56b91...7c0 Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut. Så fint at jojobaoljen ga resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #23 Del Skrevet 9. mars 2023 Roci skrev (23 minutter siden): Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut. Så fint at jojobaoljen ga resultater Normal har vi her! tusen takk🥰 Anonymkode: 56b91...7c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå