Gå til innhold

Paulas choice vs the ordinary

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture.

Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa.

Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen.

Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰

Anonymkode: 56b91...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har bestilt de to produktene fra skincity; skincare serum og skincare toner milky moisture.

Men jeg kutter kollagen serum fra pure&care, pga 300kr i frakt uavhengig av sum i kassa.

Og så kom jeg over en nettbutikk som heter skinlove, og vurderer å handel dagkrem og spesielt solkremen uten kjemisk filter. Noen av kremene har probiotika. Noen som har kjennskap til skinlove?☺️Har en god del PC produkter igjen.

Har brukt litt jojoba olje så huden føles litt mykere nå☺️Takk Roci🥰

Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg :) Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om ;) Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut.  Så fint at jojobaoljen ga resultater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Roci skrev (23 minutter siden):

Så gøy, blir spent på å høre hvordan de fungerer for deg :) Om du har en Normal-butikk i nærheten får du kjøpt både Pure & Care og Ivy Aïa der, det burde jeg selvsagt ha opplyst om ;) Pre/probiotika er god næring for huden, så det kan du gjerne teste ut.  Så fint at jojobaoljen ga resultater :D

Normal har vi her! tusen takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...