AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #1 Skrevet 5. mars 2023 Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 1 8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 Er på en måte ikke sånn det burde være. Det burde jo være en glede og inspirerende å være med en mann, men desverre så er realiteten at det ikke er det. Så skjønner deg godt, er ikke noe poeng når det bare blir en belastning Anonymkode: 21007...68f 10 1
Hjelpsom Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Bare lurer.. Hvorfor? Har du dårlige erfaringer? Vil du bo alene uten å måtte forholde deg til en partner? Hvis det jeg har lest litt rundt stemmer så er ikke dette så uvanlig i den alderen du er i nå. Det kalles 40 års krisa for kvinner. Menn får noe lignende i 50-åra
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Useless skrev (7 minutter siden): Bare lurer.. Hvorfor? Har du dårlige erfaringer? Vil du bo alene uten å måtte forholde deg til en partner? Hvis det jeg har lest litt rundt stemmer så er ikke dette så uvanlig i den alderen du er i nå. Det kalles 40 års krisa for kvinner. Menn får noe lignende i 50-åra Jeg kjenner den begynner å krype mot meg selv, jeg etter å ha deltatt i en del av trådene her på KG. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 Skjønner deg godt. Har mista lyst på sex og skal bare ta meg av barna og møte venner av og til og ellers holde meg langt unna menn. Tiltrekker meg ikke gode og ålreite menn og da får det heller være, ass. Anonymkode: 49084...d5f 4 1 6
Helene1982 Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skjønner deg godt. Har mista lyst på sex og skal bare ta meg av barna og møte venner av og til og ellers holde meg langt unna menn. Tiltrekker meg ikke gode og ålreite menn og da får det heller være, ass. Anonymkode: 49084...d5f jag har sex, men å finne en mann å leve med og som orker meg er noe helt annet. 1
Hjelpsom Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 4 minutter siden, Helene1982 said: jag har sex, men å finne en mann å leve med og som orker meg er noe helt annet. Hmm, tror de fleste i 40 og 50 års alderen lurer på det samme. Hvordan finne en ny som orker å leve med en. 🤔 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 Jeg har vært skilt og alene i snart 5 år og har tenkt det samme. Jeg «mistet» halve familien min som jeg var så glad i da vi ble skilt og det gjør enda veldig vondt. Det er vanskelig å skulle prøve å møte en ny samtidig så er jeg ikke helt fremmed for det, lenger. Men det blir mer for å ha en kjæreste eller venn som noen kaller det. Jeg orker ikke å treffe familien hans, bli reservebestemor eller noe sånt første omgang (noen er faktisk bestefedre i 40 og 50 årene). Der er ikke jeg. Veien må bli til mens man går. Det er annerledes enn å møte noen i 20-årene da man ikke hadde barn og vonde erfaringer fra før. Anonymkode: 27077...46e 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 har jeg å tenkt de siste 8 åra kjenner det kfribler litt men orker ikke mer av skuffelser så gjemmer meg inne Anonymkode: 3a4bc...755 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Forstår deg godt- er på kanten til å si det samme selv. Har diskutert dette med endel venninner og konklusjonen er at vi har det bedre uten. Kvinner i 40 åra i dag har kontroll på hus og heim, barn som begynner å bli større. Vi har brukt mange år på småbarn og endelig føler vi på litt overskudd og muligheten til å fokusere på oss selv. Da skal en mann være en bonus og noe positivt. Men dessverre er det gjerne mer styr med en mann enn det.... Så. jeg tror flere og flere velger å leve alene som kvinner. Vi har venninner og støtte fra hverandre. Sex kan vi få uten å gå inn i et forhold. Anonymkode: 2e56e...a59 4 3
Isambard Skrevet 5. mars 2023 #13 Skrevet 5. mars 2023 Da får du bare nyte friheten. Det er ikke et drastisk valg å være singel. Du kan jo i prinsippet ombestemme deg når du vil. Eller ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Skrevet 5. mars 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Jeg tror at folk som oppriktig tenker sånn, og er fornøyde med det, ikke er så opptatt av å rope det fra hustakene. De som har en sorg over at det ble som det ble er mer opptatt av å rope det ut, fordi de ønsker at sitt eget kjønn skal heie på dem, og at det motsatte kjønn skal ta det som en slags "straff". Det blir litt som med MGTOW - gutta ("Men Going Their Own Way"): De som virkelig er MGTOW driter i MGTOW. Mens de som er "sendt" sin egen vei er veldig opptatt av å fortelle omverdenen om MGTOW, og at de har valgt det selv fordi kvinner er så fæle og "derfor kan dere bare ha det godt". Anonymkode: e2159...8ea 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Skrevet 5. mars 2023 Er litt der jeg og. Jeg har ikke barn og syns mange menn på min alder kommer med fryktelig stor bagasje og med veldig lite å tilby. Gidder liksom ikke være med noen bare for å betale på eneboligen til en barnefamilie og hjelpe løse deres logistikkproblemer. Det er på veldig mange måter så mye enklere å være alene, enn sammen med noen som godt voksen. Anonymkode: 4cbb6...d36 6 2
Bombasi Skrevet 5. mars 2023 #16 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Det er helt greit å føle seg ferdig med menn og ellers leve livet på egenhånd, hvis det er det som må til. Kos deg du 2
Hjelpsom Skrevet 5. mars 2023 #17 Skrevet 5. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror at folk som oppriktig tenker sånn, og er fornøyde med det, ikke er så opptatt av å rope det fra hustakene. De som har en sorg over at det ble som det ble er mer opptatt av å rope det ut, fordi de ønsker at sitt eget kjønn skal heie på dem, og at det motsatte kjønn skal ta det som en slags "straff". Det blir litt som med MGTOW - gutta ("Men Going Their Own Way"): De som virkelig er MGTOW driter i MGTOW. Mens de som er "sendt" sin egen vei er veldig opptatt av å fortelle omverdenen om MGTOW, og at de har valgt det selv fordi kvinner er så fæle og "derfor kan dere bare ha det godt". Anonymkode: e2159...8ea Hmm, jeg er "sendt" min egen vei på ræva og huet først. Men jeg er ikke bitter på kvinner for det. Jeg elsker alle kvinner på godt og vondt. Men ja, det er en del menn som er sånn som du beskriver, men av og til føles det som det er flere kvinner, spesielt i 40 +/-. Det kan kanskje hende at det virker sånn fordi de er veldig orale og skal spre eder og galle over menn, det fenomenet er mer gjeldende for unge menn som ikke finner seg dame.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Skrevet 5. mars 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Ok, takk for oppdateringen. Jeg skal stryke deg fra datingkatalogen. Lykke til videre. Anonymkode: 40b15...f0a 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det ikke sånn det burde være. Har fremdeles en lyst å sex, men orker ikke menn mer nå Anonymkode: e8be4...660 Ja det er ikke kuken det er noe i veien med, men alt det som kommer med den. Alt det andre! Anonymkode: 52ff4...d65 5 3
Hjelpsom Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er litt der jeg og. Jeg har ikke barn og syns mange menn på min alder kommer med fryktelig stor bagasje og med veldig lite å tilby. Gidder liksom ikke være med noen bare for å betale på eneboligen til en barnefamilie og hjelpe løse deres logistikkproblemer. Det er på veldig mange måter så mye enklere å være alene, enn sammen med noen som godt voksen. Anonymkode: 4cbb6...d36 Jeg klarer fint å betale min regninger selv og gjøre logistikken for mitt barn også. Jeg ser i allefall ikke etter de tingene i en partner. Men, skal man bo sammen så deler man på de regningene som er naturlig, som strøm, mat, drivstoff osv. Huslån er jo selvsakt untatt dette om ikke ny partner kjøper seg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå