AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Syns det er en del doom and gloom i media for tiden, ser så mange artikler i gaten av "Laila hadde urolig lillefinger, viste seg å være ALS", "Per følte murring i magen, hadde kreft med spredning", osv. Så for å snu dette på hodet - hvem her har gått rundt og trodd de genuint var dødssyke, men etter sjekk fant ut at det egentlig var relativt harmløse greier? Kan vel starte: Gikk rundt og følte meg slapp og uggen i flere mnd., hadde masse diffuse ting, og gikk til legen med aksept om at dette kom til å være skikkelig ille greier. Viste seg å være alvorlig vitamin D mangel! Etter solid bruk av tilskudd, så forsvant plagene. Anonymkode: 8daf6...3ff 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #2 Skrevet 5. mars 2023 D-vitaminmangel er ikke "harmløst". Det kan gi alvorlige helseproblemer på sikt om det ikke blir regulert. Men jo, jeg er livredd for kreft. Kjenner mange unge som har fått det. Var i en periode sikker på at jeg hadde fått føflekkreft pga en føflekk som jeg mente hadde vokst. Men legen avklarte det veldig kjapt. Nå er jeg flinkere til å holde meg vekke fra slike sjokkoverskrifter, og googler ikke symptomer lengre. Det har absolutt ingenting for seg. Anonymkode: 03f8b...fc4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #3 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): D-vitaminmangel er ikke "harmløst". Ts skriver jo bokstavelig talt at det er snakk om alvorlig vitamin d-mangel. Anonymkode: 3adca...d41
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Skrevet 5. mars 2023 Jeg hadde hoven hals, og var sikker på at smugrøykinga mi hadde gitt meg kreft i halsen. Jeg gikk i to uker og var sikker på at jeg skulle dø. Kunne ikke gå til legen, for da ble det jo bekreftet. Jeg har hatt det samme med brystet en gang. Nå har jeg sluttet å røyke i smug...jeg har så helseangst at det ikke er verd det. Anonymkode: d07cb...a37 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 Hadde en blødende føflekk en gang som viste seg å være harmløs. Anonymkode: fc343...3be
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 Jeg trodde jeg hadde Als, MS, Lupus, ja.. Hele pakka en stund. fordi jeg fikk leamus over hele kroppen, var som en popkornmaskin. Fikk også et anfall av svimmelhet, jorda gikk rundt. hele pakka viste seg å være: Utbrent… Men jeg var helt sikker. er fortsatt litt popkornmaskin, men legger ikke merke til det lenger. Er i hvertfall ikke redd for det Anonymkode: 3c126...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts skriver jo bokstavelig talt at det er snakk om alvorlig vitamin d-mangel. Anonymkode: 3adca...d41 Ja, men det ble likevel omtalt som harmløst fordi alt h*n trengte å gjøre var å ta tilskudd. D vitamin mangel over tid kan være veldig farlig, da det bryter ned immunforsvar og mental helse. Anonymkode: 1fa80...e3c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #8 Skrevet 5. mars 2023 Jeg var helt sikker på at jeg hadde brystkreft. Viste seg å være låsning i thorax, pga fordøyelsesproblemer. Løste seg med soneterapi. Anonymkode: 1fa80...e3c
Andro Skrevet 5. mars 2023 #9 Skrevet 5. mars 2023 Kollegaen min trodde han hadde MS eller lignende fordi han hadde gradvis økt tap av førlighet i ene siden. Sparka borti ting, mista det han hadde i hånda på den sida osv. Ba han pelle seg til fastlegen og få henvisning til MR av nakken. Det løste saken. Prolapsene ble operert, og han ble umiddelbart bra igjen. Ikke harmløst, men heller ikke dødelig.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #10 Skrevet 5. mars 2023 Jeg går kanskje rundt og tenker at jeg kan ha kreft fordi jeg har noen spesielle føflekker og fordi jeg fikk påvist hpv virus som ikke ble fulgt opp senere. Akkurat nå tar jeg ikke tak i det fordi det blir for mye å komme med TO kreft mistanker, pluss depresjon og søvnproblemer. Tenker litt sånn: er det sånn så er det vel meninga. Trolig har jeg ingenting men lider under selvopptatt og for mye kjenne-etter. Altså hypokonder uten å ville stå frem som det. Anonymkode: 26e0d...792
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #11 Skrevet 5. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg går kanskje rundt og tenker at jeg kan ha kreft fordi jeg har noen spesielle føflekker og fordi jeg fikk påvist hpv virus som ikke ble fulgt opp senere. Akkurat nå tar jeg ikke tak i det fordi det blir for mye å komme med TO kreft mistanker, pluss depresjon og søvnproblemer. Tenker litt sånn: er det sånn så er det vel meninga. Trolig har jeg ingenting men lider under selvopptatt og for mye kjenne-etter. Altså hypokonder uten å ville stå frem som det. Anonymkode: 26e0d...792 Nei, det er ikke for mye å be om å sjekke føflekker og sjekke HPV virus. Det er to forskjellige ting. Du behøver ikke nevne kreft. Hvis du vil kan du snakke med legen din om HPV og sjekke føflekkene på apotek. At du tenker det er meningen at du skal gå med ubehandlet kreft er sannsynligvis et symptom på depresjonen. Det er veldig vanskelig å ta tak i ting hvis man er deprimert. Gå til legen du, høres ut som du trenger det. Anonymkode: cc670...e80
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Syns det er en del doom and gloom i media for tiden, ser så mange artikler i gaten av "Laila hadde urolig lillefinger, viste seg å være ALS", "Per følte murring i magen, hadde kreft med spredning", osv. Så for å snu dette på hodet - hvem her har gått rundt og trodd de genuint var dødssyke, men etter sjekk fant ut at det egentlig var relativt harmløse greier? Kan vel starte: Gikk rundt og følte meg slapp og uggen i flere mnd., hadde masse diffuse ting, og gikk til legen med aksept om at dette kom til å være skikkelig ille greier. Viste seg å være alvorlig vitamin D mangel! Etter solid bruk av tilskudd, så forsvant plagene. Anonymkode: 8daf6...3ff Hadde harde blødninger, mensen oftere enn før, luktet vondt av mensen, sterke smerter ved bevegelse og sex. Var sikker på at dette var ferdig utviklet kreft. Var celleforandringer grad 3, men de opererte det bort 8 mnd etter celleprøven. Så det var ikke så ille som jeg forestilte meg, men det var nok. De gangene jeg har gått til lege så har det vært noe ille som burde ha vært sjekket tidligere. Større ting med mange symptomer. En annen gang utsatte jeg legebesøk i 3 mnd, selv om smertene var sterke. Da var det betennelse i nyrene. Nyrebekkenbetennelse som hadde gått for langt. Anonymkode: 56ff4...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå