Gå til innhold

Har du hatt effekt på cellulitter via trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du klart å trene vekk cellulitter? Om ikke helt men har de blitt mindre synlig? Forsvunnet? 

Jeg er 162. Cm høy slank og 55 kg 

har på siden av lårene og bak på rumpen, er dritt lei dem, løper hver dag , men ser ikke at de forsvinner :( .

Anonymkode: 8e14e...31e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og vist ja, hva har du trent for å få resultaltet? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, faktisk. Det var ikke målet med treningen. Begynte å trene styrke for bena, knebøy, markløft, utfall for to år siden. Har også drevet med jogging i mange år, men grunnen til at jeg begynte å trene styrke var pga det er skadeforebyggende når man løper. 

Noe cellulitter har jeg fremdeles øverst på lårene, men det er blitt mye mindre synlig etter at jeg har bygget mer muskler. 

Driver fremdeles med løping fordi cardio gir meg mest mentalt.

Anonymkode: ed831...2fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ja, faktisk. Det var ikke målet med treningen. Begynte å trene styrke for bena, knebøy, markløft, utfall for to år siden. Har også drevet med jogging i mange år, men grunnen til at jeg begynte å trene styrke var pga det er skadeforebyggende når man løper. 

Noe cellulitter har jeg fremdeles øverst på lårene, men det er blitt mye mindre synlig etter at jeg har bygget mer muskler. 

Driver fremdeles med løping fordi cardio gir meg mest mentalt.

Anonymkode: ed831...2fa

Takk for svar , jeg løper selv hver dag, men skal fokusere på å kombinere knebøy styrke etc til beina , og se om det hjelper.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Etter andre fødsel så syntes jeg at det var litt slapt og mer cellulitter  enn før graviditeten. Var slank på 170 cm og 57 kg, men rumpe og bakside lider litt av svangerskap tror jeg, selv om jeg trente masse i graviditeten. Gikk opp bare 10 kg også. Men med normal trening uten gravidmage gikk det seg til og nå har jeg nesten ikke noe cellulitter.

Anonymkode: 7ae70...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: abdb1...e26

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 20.47):

Etter andre fødsel så syntes jeg at det var litt slapt og mer cellulitter  enn før graviditeten. Var slank på 170 cm og 57 kg, men rumpe og bakside lider litt av svangerskap tror jeg, selv om jeg trente masse i graviditeten. Gikk opp bare 10 kg også. Men med normal trening uten gravidmage gikk det seg til og nå har jeg nesten ikke noe cellulitter.

Anonymkode: 7ae70...d6d

Jeg løper 5-7 km hver dag , men har lagt inn utfall og knebøy etc og rumpetrening , håper det vil hjelpe 

Skrevet

Mer synlig her :ler2: men det tenger ikke være pga treninga alene da

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Kroppsfettet jeg har er i stor grad lagret i underhuden, og i stor grad på rumpe og lår. Da jeg ikke bør gå ned i fettprosent må jeg leve med at jeg alltid vil ha celulitter. Det spiller ingen rolle hvor mye muskelmasse jeg bygger under huden, da celulittene finnes i huden.

Pene er de ikke, men jeg har akseptert at jeg ikke blir kvitt dem og har følgelig sluttet å bry meg om dem.

Anonymkode: fd30a...a58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...