AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg satt bak en kvinne på bussen som faktisk avtalte å hente mysimba fra en som hadde dette på resept. Kvinnen som eide resepten skulle selge til en annen person som ikke så veldig overvektig ut. Altså, skjer dette virkelig ? Anonymkode: 9b6a5...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 Det høres jo idiotisk ut. Man får jo Wellbutrin på resept om man beskriver en mild resept. Naltreksonen er for lav dose til å ha noen effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Del Skrevet 4. mars 2023 Spesielt, men folk selger jo mye rart på resept, så det er ikke overraskende. Anonymkode: bc893...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Del Skrevet 4. mars 2023 Vet at kravene er endret for å få Saxenda på blå resept nå, men aner ikke hvordan det er med Mysimba. Men det kan sikkert være en måte å tjene penger på. Jeg har f.eks 7 uåpnede pakker med Saxenda. Kunne sikkert fått endel om jeg solgte de. Anonymkode: 8075e...c1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vet at kravene er endret for å få Saxenda på blå resept nå, men aner ikke hvordan det er med Mysimba. Men det kan sikkert være en måte å tjene penger på. Jeg har f.eks 7 uåpnede pakker med Saxenda. Kunne sikkert fått endel om jeg solgte de. Anonymkode: 8075e...c1b Skal du bare kaste dem eller får du levert til apoteket ? Vi leser jo ofte at mange medisiner som nå er populære er tomme Anonymkode: 9b6a5...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal du bare kaste dem eller får du levert til apoteket ? Vi leser jo ofte at mange medisiner som nå er populære er tomme Anonymkode: 9b6a5...790 Ingen av delene. Kanskje jeg begynner med de igjen. I fjor så gikk i hvertfall apotekene tomme for både Mysimba og Saxenda. Vet ikke om det er sånn enda. Anonymkode: 8075e...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Del Skrevet 4. mars 2023 Dersom dette er reelt, og ikke trolleri, vel da har det skjedd. Folk er desperate etter å gå ned i vekt. Merker det i omgangskretsen også. Har en venninne som betaler mye for et av disse slankemidlene som hun ikke får på blå resept. Anonymkode: 84fbe...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dersom dette er reelt, og ikke trolleri, vel da har det skjedd. Folk er desperate etter å gå ned i vekt. Merker det i omgangskretsen også. Har en venninne som betaler mye for et av disse slankemidlene som hun ikke får på blå resept. Anonymkode: 84fbe...08d Troller ikke. Den unge kvinnen som kjøpte kunne ikke vært eldre enn 18/19. heller ikke særlig overvektig. Jeg hadde nok ikke reagert om vedkommende som kjøpte var overvektig og eldre Anonymkode: 9b6a5...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen av delene. Kanskje jeg begynner med de igjen. I fjor så gikk i hvertfall apotekene tomme for både Mysimba og Saxenda. Vet ikke om det er sånn enda. Anonymkode: 8075e...c1b Syns jeg leste en gang på fb at de var tomme. Bare veldig dumt hvis folk som trenger dem for å leve ikke får tak i dem Anonymkode: 9b6a5...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Del Skrevet 4. mars 2023 Er ikke overrasket. Har hatt venninner som har spurt om å få av mine medisiner også, folk eier ikke skrupler Anonymkode: b6f1b...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns jeg leste en gang på fb at de var tomme. Bare veldig dumt hvis folk som trenger dem for å leve ikke får tak i dem Anonymkode: 9b6a5...790 Er sikkert derfor det ble strengere å få de. Anonymkode: 8075e...c1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. mars 2023 #12 Del Skrevet 5. mars 2023 Folk med spiseforstyrrelser kan finne på noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #13 Del Skrevet 5. mars 2023 ajarRun skrev (10 timer siden): Det høres jo idiotisk ut. Man får jo Wellbutrin på resept om man beskriver en mild resept. Naltreksonen er for lav dose til å ha noen effekt. Er Wellbutrin det samme som mysimba eller saxenda? Anonymkode: f34d1...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Del Skrevet 5. mars 2023 Capazitet skrev (9 timer siden): Folk med spiseforstyrrelser kan finne på noe sånt. Nettopp unge sårbare mennesker også Anonymkode: 9b6a5...790 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Del Skrevet 5. mars 2023 Jeg skulle gjerne kjøpt slike medisiner. Er ikke veldig stor, men må likevel kjempe mot craving og jobbe hardt for å holde meg litt slank. Hadde vært deilig å slippe alle mattankene og suget. Det er ikke bare store mennesker som sliter med dette, men vi som faktisk ikke gir etter har det jo egentlig verre. Anonymkode: b867f...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 5. mars 2023 #16 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Skal du bare kaste dem eller får du levert til apoteket ? Vi leser jo ofte at mange medisiner som nå er populære er tomme Anonymkode: 9b6a5...790 Medisiner som blir levert tilbake til apotek bli (heldigvis) destruert (eller levert som spesialavfall) og ikke videresolgt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. mars 2023 #17 Del Skrevet 5. mars 2023 Brunhilde skrev (4 timer siden): Medisiner som blir levert tilbake til apotek bli (heldigvis) destruert (eller levert som spesialavfall) og ikke videresolgt. Tull. I alle gjennomganger vises det til manglende kontroll. Leverer du tilbake opiater eller benzo så blir de brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg skulle gjerne kjøpt slike medisiner. Er ikke veldig stor, men må likevel kjempe mot craving og jobbe hardt for å holde meg litt slank. Hadde vært deilig å slippe alle mattankene og suget. Det er ikke bare store mennesker som sliter med dette, men vi som faktisk ikke gir etter har det jo egentlig verre. Anonymkode: b867f...656 Så du mener at du -som ikke er overvektig- har det værre enn de som er sykelig overvektige og dom får hjelp som medisiner, operasjoner og livsstilsendring? Heldigvis så er det såpass strengt med disse medisinene at de er forbeholdt de som trenger de. Anonymkode: 8075e...c1b 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #19 Del Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så du mener at du -som ikke er overvektig- har det værre enn de som er sykelig overvektige og dom får hjelp som medisiner, operasjoner og livsstilsendring? Heldigvis så er det såpass strengt med disse medisinene at de er forbeholdt de som trenger de. Anonymkode: 8075e...c1b Ikke verre med den fysiske helsen. Men jeg strever veldig med matfokus og cravings ja. Har faktisk spiseforstyrrelse. Hadde forbedret min livskvalitet drastisk om jeg også kunne få slippe dette kjøret. Og jeg hadde jo sånn sett hatt det lettere om jeg ga inn for min apetitt og craving, enn nå hvor jeg tvinger meg til å holde igjen. Men du mener høy bmi er eneste grunn for å trenge dem. Health at every size gjelder bare en vei tydeligvis.. Anonymkode: b867f...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 6. mars 2023 #20 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke verre med den fysiske helsen. Men jeg strever veldig med matfokus og cravings ja. Har faktisk spiseforstyrrelse. Hadde forbedret min livskvalitet drastisk om jeg også kunne få slippe dette kjøret. Og jeg hadde jo sånn sett hatt det lettere om jeg ga inn for min apetitt og craving, enn nå hvor jeg tvinger meg til å holde igjen. Men du mener høy bmi er eneste grunn for å trenge dem. Health at every size gjelder bare en vei tydeligvis.. Anonymkode: b867f...656 Det hjelper jo bare for det fysiske, ikke den mentale biten som er avgjørende for Sf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå