Gå til innhold

Noen sykepleiere her som har byttet til barnehageassistent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 22.26):

Og trives dere bedre i den arbeidshverdagen? Slippe å bli totalt rævkjørt fysisk og psykisk når man sammenligner med sengepost? 

Anonymkode: 3fe02...0b7

Hvis man skal gå fra en stressende menneskejobb med relasjonsutfordringer til en annen så bør man ikke halvere lønn hvertfall.

Da er det mange andre ting jeg heller ville valgt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobbet tidligere på poliklinisk rehabiliteringssenter. Der var det både sykepleiere og andre som var utdannet innen helse som jobbet med alt annet enn det man gjør på sykehus. En psyk. sykepleier jobbet kun i administrajonen. Finnes sikkert bedre jobb enn bhg-assistent for en sykepleier. 

Anonymkode: ec5c8...5fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 0.10):

ALDRI gjør det! I barnehagen er det noen som ødelegger alt. Det er i hver eneste barnehage en eller to som smisker med styreren, baksnakker, blir sjalu om man er flink med barn og generelt snor seg unna med alt anna. Jeg er ikke slik som smisker med sjefen. Jeg vet ikke hvordan man gjør det, men ser hvor falske de er. 

Kommer du i konflikt med en av dem så er det du som får skylda. Vil de gjøre livet ditt surt og få deg vekk så blir det sånn.

Jeg sliter nå med å gå ut av huset mitt, jeg gråter nesten hele tiden og jeg får lønn fra nav nå. Jeg fikk ikke sparken altså. 

Ikke gå fra et kvinneyrke til et annet. Jeg har også jobbet innen omsorg og der var det mye bedre enn barnehage. I barnehage må du faktisk være i samme rom med mennesker uansett om de liker deg eller ikke i timesvis.

Hilsen førskole/barnehagelærer som er totalt psykisk nedbrutt og ødelagt etter å ha jobbet i tre forskjellige barnehager de siste tre årene. Alle tre plassene  

Anonymkode: 75abb...39d

Signerer😢

Anonymkode: 6b9a6...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 0.10):

ALDRI gjør det! I barnehagen er det noen som ødelegger alt. Det er i hver eneste barnehage en eller to som smisker med styreren, baksnakker, blir sjalu om man er flink med barn og generelt snor seg unna med alt anna. Jeg er ikke slik som smisker med sjefen. Jeg vet ikke hvordan man gjør det, men ser hvor falske de er. 

Kommer du i konflikt med en av dem så er det du som får skylda. Vil de gjøre livet ditt surt og få deg vekk så blir det sånn.

Jeg sliter nå med å gå ut av huset mitt, jeg gråter nesten hele tiden og jeg får lønn fra nav nå. Jeg fikk ikke sparken altså. 

Ikke gå fra et kvinneyrke til et annet. Jeg har også jobbet innen omsorg og der var det mye bedre enn barnehage. I barnehage må du faktisk være i samme rom med mennesker uansett om de liker deg eller ikke i timesvis.

Hilsen førskole/barnehagelærer som er totalt psykisk nedbrutt og ødelagt etter å ha jobbet i tre forskjellige barnehager de siste tre årene. Alle tre plassene  

Anonymkode: 75abb...39d

Eh nei alle barnehager er ikke sånn

Anonymkode: f9af7...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 6.38):

Signerer, det er virkelig slik.

Anonymkode: 6b9a6...827

Nei det er virkelig ike slik, men de med dårlige ledere har det sånn

Anonymkode: f9af7...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei det er virkelig ike slik, men de med dårlige ledere har det sånn

Anonymkode: f9af7...f53

Veldig mange, styr UNNA.

 

Anonymkode: 6b9a6...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 22.50):

Barnehage er ikke bedre, du løper og tar tunge løft, og jo det er et enormt ansvar.

Anonymkode: 6b9a6...827

Ikke på langt nær så mye som sykepleier på sengepost der du står med medisiner som kan ta livet av folk mens du konstant blir forstyrret av telefoner, ringeklokker, pasienter og pårørende... Jeg har jobbet i barnehage men skadepotensialet der er mye mindre der.

Anonymkode: 58c7e...94f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...