AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Først ville han holde det skjult at han bor hjemme, men nå skjønner jeg hvorfor han ikke inviterer meg på besøk eller vil overnatte hos meg, eller møte meg før nattevakten sin denne helgen, en mann som er 41 år. Men han sa aldri at han bodde hjemme, tilslutt fant jeg det gjennom 180....(adressen hans) Burde jeg skrive noe til han? Han ville alltid være hos meg.... og ikke kan han overnatte, ikke kan han møte meg når han vil. Han har jo fast jobb og en utdanning. Sjeldent jeg hører om at menn bor fremdeles hjemme. Anonymkode: 0d573...a8f
Lucy283 Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Først ville han holde det skjult at han bor hjemme, men nå skjønner jeg hvorfor han ikke inviterer meg på besøk eller vil overnatte hos meg, eller møte meg før nattevakten sin denne helgen, en mann som er 41 år. Men han sa aldri at han bodde hjemme, tilslutt fant jeg det gjennom 180....(adressen hans) Burde jeg skrive noe til han? Han ville alltid være hos meg.... og ikke kan han overnatte, ikke kan han møte meg når han vil. Han har jo fast jobb og en utdanning. Sjeldent jeg hører om at menn bor fremdeles hjemme. Anonymkode: 0d573...a8f Sykt spesielt i den alderen.. hva jobber han som? Hmm det kan jo være at han har gjeld som for eksempel forbruksgjeld og at han derfor bor hjemme for å betale ned på det
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Hvorfor skriver du ikke norsk? Anonymkode: 4319d...b8f 8 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Først ville han holde det skjult at han bor hjemme, men nå skjønner jeg hvorfor han ikke inviterer meg på besøk eller vil overnatte hos meg, eller møte meg før nattevakten sin denne helgen, en mann som er 41 år. Men han sa aldri at han bodde hjemme, tilslutt fant jeg det gjennom 180....(adressen hans) Burde jeg skrive noe til han? Han ville alltid være hos meg.... og ikke kan han overnatte, ikke kan han møte meg når han vil. Han har jo fast jobb og en utdanning. Sjeldent jeg hører om at menn bor fremdeles hjemme. Anonymkode: 0d573...a8f Vet du sikkert at han faktisk bor sammen med foreldrene sine, og ikke i en egen adskilt leilighet eller del av huset deres? Anonymkode: adaeb...903 1
Tomas77 Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor skriver du ikke norsk? Anonymkode: 4319d...b8f Mulig at TS ikke har norsk som førstespråk. Hvorfor er du vemmelig? 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Tror ikke det er så sannsynlig. Er nok heller bare at den infoen han har satt telefonnummeret sitt på er barndomshjemmet siden han har hatt samme telefonnummer i alle år siden han bodde der, eller ikke vil dele nåværende adresse med hele internett. Jeg har heller ikke min nåværende adresse registrert på mitt nummer eller 180 Men du kan jo bare spørre han hva som er årsaken til at han aldri inviterer deg til han ? Anonymkode: d4ebf...8ae
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 5 minutter siden, Tomas77 said: Mulig at TS ikke har norsk som førstespråk. Hvorfor er du vemmelig? Det er faktisk ikke vemmelig å spørre hvorfor noen velger å blande språk. Anonymkode: a882b...ac1 12 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor skriver du ikke norsk? Anonymkode: 4319d...b8f Hehe, blander litt med engelsk for at det ikke skal ikke være så gjenkjennelig om noen skulle søke opp på nettet noen av søkeordene. Anonymkode: 0d573...a8f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vet du sikkert at han faktisk bor sammen med foreldrene sine, og ikke i en egen adskilt leilighet eller del av huset deres? Anonymkode: adaeb...903 Jo da han bor med de, han fortalte meg sitt bosted, og det stemte med det jeg så på 180. Så der bor foreldrene også, han ville derfor ikke ha besøk. Kun være hos meg. Anonymkode: 0d573...a8f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hehe, blander litt med engelsk for at det ikke skal ikke være så gjenkjennelig om noen skulle søke opp på nettet noen av søkeordene. Anonymkode: 0d573...a8f Dummeste jeg har lest. Hold deg til ett språk. Anonymkode: a882b...ac1 12 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tror ikke det er så sannsynlig. Er nok heller bare at den infoen han har satt telefonnummeret sitt på er barndomshjemmet siden han har hatt samme telefonnummer i alle år siden han bodde der, eller ikke vil dele nåværende adresse med hele internett. Jeg har heller ikke min nåværende adresse registrert på mitt nummer eller 180 Men du kan jo bare spørre han hva som er årsaken til at han aldri inviterer deg til han ? Anonymkode: d4ebf...8ae Har spurt, men da snakker han alltid om noe annet. At han er opptatt med noe. Men husker en setning han sa: er vanskelige tider i boligmarkedet nå, så ikle kjøpt. Men spurte ikke så mye mere Anonymkode: 0d573...a8f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #12 Skrevet 5. mars 2023 Min eks bor hjemme hos sin mor. Han er 48 år og alkoholiker Anonymkode: 9c749...f9a
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #13 Skrevet 5. mars 2023 Høres jo mer ut som han bor der med kone og ikke foreldrene. Det forklarer hvorfor han ikke vil ha deg der. Anonymkode: 971fc...929
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #14 Skrevet 5. mars 2023 Jeg kjenner en på samme alder som bor hjemme hos mor fordi treningssenteret hans gikk konkurs under pandemien og nå er han blakk. Mange hardtarbeidene gründere som har fått livsverket lagt i ruiner! Hvis han du dater har god utdannelse og en "vanlig" jobb med god lønn ville jeg nok vært litt skeptisk, ja. Ser for meg bunnløs gjeld eller andre problemer. Anonymkode: 836f2...d2c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #15 Skrevet 5. mars 2023 Mistenkelig men det kan vere mange grunnar. Noen bur heima pga sjukdom i familien også. Noen er meir knytt til familie også. Er du sikker på at han er singel? Anonymkode: b69c9...737
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #16 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hehe, blander litt med engelsk for at det ikke skal ikke være så gjenkjennelig om noen skulle søke opp på nettet noen av søkeordene. Anonymkode: 0d573...a8f 🤭😂 Anonymkode: 31166...c9c
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #17 Skrevet 5. mars 2023 Hvis du skriver initialene hans, ts, og det er han jeg tror, kan jeg forklare deg hvorfor han bor hos foreldrene. Anonymkode: 16e51...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #18 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kjenner en på samme alder som bor hjemme hos mor fordi treningssenteret hans gikk konkurs under pandemien og nå er han blakk. Mange hardtarbeidene gründere som har fått livsverket lagt i ruiner! Hvis han du dater har god utdannelse og en "vanlig" jobb med god lønn ville jeg nok vært litt skeptisk, ja. Ser for meg bunnløs gjeld eller andre problemer. Anonymkode: 836f2...d2c Kan jo være akkurat samme historien, men han har fått seg jobb og bygger opp kapital. Anonymkode: 82e51...ce3
Tvist Skrevet 5. mars 2023 #19 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis du skriver initialene hans, ts, og det er han jeg tror, kan jeg forklare deg hvorfor han bor hos foreldrene. Anonymkode: 16e51...4b9 Finnes mange som bor hos foreldrene, Norge er ikke så lite.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #20 Skrevet 5. mars 2023 Tvist skrev (6 minutter siden): Finnes mange som bor hos foreldrene, Norge er ikke så lite. Det kan godt hende, men alder, utdanning, jobb, alt stemmer med han jeg kjenner. Anonymkode: 16e51...4b9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå