AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Hei! Etter mye refleksjon har jeg faktisk kommet frem til at jeg er den som gjør forholdet vårt vanskeligere enn det burde være. Hvis dette hadde vært deg, hadde du; 1. tatt opp «lyspære» øyeblikket ditt med partneren din selvom det nettopp var et tema som gjorde stemningen dårlig og det har vært det over en periode. eller 2. jobbet med saken for deg selv først og latt fremgangen tale for seg. Kjør Anonymkode: 02e99...483 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Hadde jeg kommet til min mann og sagt at jeg er problemet hadde jeg fått «det er jo det jeg har sagt hele tiden» slengt i fleisen, og jeg hadde blitt enda mer såret. Men om din type er av det litt mer forståelsesfulle slaget så ville jeg absolutt satt meg ned og hatt en samtale om det. Hvis du er problemet så trenger du sikkert støtte for å klare å endre på ting? Og da er det godt å ha typen i ryggen. En som vet at du vet at du er idiot av og til, men prøver å endre deg. Anonymkode: 5fab7...ff0 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Jeg ville nok valgt å ta det opp. Og det er fordi jeg hadde likt det best hos ham. For meg handlet det om at det er mye anerkjenning i at noen sier "jeg har tenkt litt og ser at jeg har gjort feil", og selvfølgelig sammen med "jeg skal ta grep og det er ikke sikkert det går fort, men jeg innser at dette er mitt ansvar og jeg vil vise fremover at jeg gjør noe med det". Hva ville du selv likt? Anonymkode: 58cb8...a9e 3 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Etter mye refleksjon har jeg faktisk kommet frem til at jeg er den som gjør forholdet vårt vanskeligere enn det burde være. Hvis dette hadde vært deg, hadde du; 1. tatt opp «lyspære» øyeblikket ditt med partneren din selvom det nettopp var et tema som gjorde stemningen dårlig og det har vært det over en periode. eller 2. jobbet med saken for deg selv først og latt fremgangen tale for seg. Kjør Anonymkode: 02e99...483 Bra for deg. Selvinnsikt er bra. Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 5ff12...f1e
Andro Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 Jeg blir både imponert og rørt av at folk er reflekterte og ydmyke, så jeg syns du skal ta opp selverkjennelsen din. 5
ESFP Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Ja! Vær en tøffing som sier unnskyld og tar ansvar for egne handlinger. Gode reparasjoner i relasjoner det aller viktigste. 4 1
Carrot Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 jobb med deg selv en stund først og se om det faktisk er slik at det løser seg og blir bedre.. ❤️
Bombasi Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 Synes absolutt du burde innrømme det, og så prøve å gjøre noe med det. Hvis du er problemet så hjelper det godt å innrømme det slik at dere begge blir bevisst når ting tar seg opp igjen. I en het diskusjon kan du lett glemme selv at det er du som er problemet, selv om du egentlig visste det på forhånd. Men vi mennesker har det med å forsvare oss selv, ja selv om vi vet vi har feil. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 Jeg synes du kan ta det opp. For selv om du prøver å bli bedre kommer du helt sikkert til å glemme deg innimellom, det er bare menneskelig. Da kan hun minne deg på samtalen dere hadde istedet for at dere gjentar det samme mønsteret i krangling. Anonymkode: 8ecf7...e5c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 Hadde erkjent det om noen uker i en rolig sammenheng eller et øyeblikk under en romantisk middag (vært sårbar, sagt beklager for alt og ordnet opp) og jobbet med meg selv før, underveis og eller. Anonymkode: 9aded...ebd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bra for deg. Selvinnsikt er bra. Er du mann eller kvinne? Anonymkode: 5ff12...f1e Jeg er en kvinne i slutten av 20 årene. Anonymkode: 02e99...483
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 Jeg tenker at det er lettere å snu en vond sirkel ved å vise at du har selvinnsikt og at du ønsker å forbedre deg. Da vil den andre gjerne senke skuldrene og bli mer positiv også. Og dere jobber SAMMEN mot målet i stedet for hver for dere, hvor den ene ikke engang vet hva som skjer. Anonymkode: bb358...12c 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 ... Og hvis han bruker dette i mot deg, så var du gjerne ikke hele problemet likevel... Anonymkode: bb358...12c 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #14 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 0.26): ... Og hvis han bruker dette i mot deg, så var du gjerne ikke hele problemet likevel... Anonymkode: bb358...12c Hmm.. jeg fikk en litt ekkel følelse idag faktisk. Det eneste positive jeg har fått etter dette er basically «håper det funker baby» på melding. Resten av dagen har bare blitt brukt på å surmule og være ufin ovenfor meg fordi han er sliten (sier han selv). Oppførselen hans idag etter at jeg hadde vært hos legen var ganske lik som; «dette har jeg sagt før, så hva så?», på en måte.. kjenner at jeg egentlig bare vil synke igjennom gulvet og forsvinne. Anonymkode: 02e99...483
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #15 Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hmm.. jeg fikk en litt ekkel følelse idag faktisk. Det eneste positive jeg har fått etter dette er basically «håper det funker baby» på melding. Resten av dagen har bare blitt brukt på å surmule og være ufin ovenfor meg fordi han er sliten (sier han selv). Oppførselen hans idag etter at jeg hadde vært hos legen var ganske lik som; «dette har jeg sagt før, så hva så?», på en måte.. kjenner at jeg egentlig bare vil synke igjennom gulvet og forsvinne. Anonymkode: 02e99...483 Da har jo han noen problem også. Man har ikke rett til å være ufin fordi man er sliten. ❤️ Anonymkode: 58cb8...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #16 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har jo han noen problem også. Man har ikke rett til å være ufin fordi man er sliten. ❤️ Anonymkode: 58cb8...a9e Jeg tok det opp til slutt fordi jeg ikke hæley oppførselen hans og vi ble enige om å prate med noen begge to. Skjønner ikke hva de magiske ordene var, men jeg fikk han endelig til å prate. Det at han var irritabel er fordi jeg visstnok hadde trigget han veldig med at jeg tok tak i meg selv; men det var visst fordi han selv har gått hardt inn i tenkeboksen og skjønte at han trenger det han også. Jeg vet ikke hvordan veien blir videre enda, men jeg tror kanskje den blir litt bedre nå😊 Anonymkode: 02e99...483 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #17 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det at han var irritabel er fordi jeg visstnok hadde trigget han veldig med at jeg tok tak i meg selv; men det var visst fordi han selv har gått hardt inn i tenkeboksen og skjønte at han trenger det han også. Jeg vet ikke hvordan veien blir videre enda, men jeg tror kanskje den blir litt bedre nå😊 Anonymkode: 02e99...483 Hmm, jeg håper du har rett men det han sier er at nå som du har inrømmet at du var problemet innser han at du kommer til å finne ut at han i beste fall er en del av det, ergo legger han skylden på deg for suringen sin fordi nå må han jobbe med seg selv også som et resultat! Nå kan han ikke bare skyve det over på deg lengre.. Jeg håper han også gjennomfører for det står stor respekt av det du gjør her nå, tar tak i det som du tror er ditt ansvar! Anonymkode: 62358...273
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #18 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg tok det opp til slutt fordi jeg ikke hæley oppførselen hans og vi ble enige om å prate med noen begge to. Skjønner ikke hva de magiske ordene var, men jeg fikk han endelig til å prate. Det at han var irritabel er fordi jeg visstnok hadde trigget han veldig med at jeg tok tak i meg selv; men det var visst fordi han selv har gått hardt inn i tenkeboksen og skjønte at han trenger det han også. Jeg vet ikke hvordan veien blir videre enda, men jeg tror kanskje den blir litt bedre nå😊 Anonymkode: 02e99...483 Så godt å høre at dere fant en ny måte fremover. Lykke til! Bra jobba å ta tak i egne ting. Og sammen så kan man snu mye ❤️ Anonymkode: 58cb8...a9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå