AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Er i uke 34. I ca rundt to timer nå, har magen vært helt stram og hard. Føles som å ta på en oppblåst ballong. Det har ikke kommet i "tak", det er hardt og stramt hele tiden. Gjør ikke vondt, er bare ubehagelig. Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 5af01...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er i uke 34. I ca rundt to timer nå, har magen vært helt stram og hard. Føles som å ta på en oppblåst ballong. Det har ikke kommet i "tak", det er hardt og stramt hele tiden. Gjør ikke vondt, er bare ubehagelig. Noen som vet noe om dette? Anonymkode: 5af01...dd8 Mye kynnere på den tiden. Fikk anbefalt å ikke stryke på eller fikle med magen Anonymkode: 7e749...9d5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Mye kynnere på den tiden. Fikk anbefalt å ikke stryke på eller fikle med magen Anonymkode: 7e749...9d5 Ok. Er det dette som er kynnere, altså? skal prøve å ikke ta på så mye! Legger meg straks, så håper det går over til i morgen. TS Anonymkode: 5af01...dd8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Er nok kynnere. Var sånn de føltes for meg 😅 magen ble bare stram, som om jeg hadde et stramt belte rundt magen. Gikk over når jeg slappet av. Anonymkode: 4c029...477
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #5 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ok. Er det dette som er kynnere, altså? skal prøve å ikke ta på så mye! Legger meg straks, så håper det går over til i morgen. TS Anonymkode: 5af01...dd8 Det kan være det. Hos meg var den slappere når jeg lå og slappet. Med en gang jeg stod opp, ble den til en stein Anonymkode: 7e749...9d5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #6 Skrevet 5. mars 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Det kan være det. Hos meg var den slappere når jeg lå og slappet. Med en gang jeg stod opp, ble den til en stein Anonymkode: 7e749...9d5 Det gikk over etter at jeg lå og slappet av en stund. Var ikke behagelig den stramminga altså! TS Anonymkode: 5af01...dd8
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #7 Skrevet 5. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gikk over etter at jeg lå og slappet av en stund. Var ikke behagelig den stramminga altså! TS Anonymkode: 5af01...dd8 Det er ikke det nei. Men heldigvis ikke farlig. Kan vel og merke være kroppen som forteller deg at du bør roe litt ned. Hos meg kom det fort hvis jeg var aktiv (vasket bad, gikk for fort etc). Anonymkode: 4c029...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå