Gå til innhold

Hva er rett bikini?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hans foreldre spanderer sydentur på oss. Jeg lurer på hva som er riktig "antrekk" når vi soler oss?

Kan bikinien være string, eller er det uansett feil? Hvor stort/lite er greit? Trekant? Padding?  Hvis vi er på stranden, er toppløs uansett feil? 

Anonymkode: e7b3f...1b7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer jo helt an på hvor dere er. Noen land har forbud mot toppløs soling mens i andre land er det normalen. 

Jeg hadde nok ikke solt meg toppløs (med mindre moren hans også gjør det) eller i string om det var sammen med familien hans, men soler meg som regel toppløs og i brazilian underdel ellers. 

Anonymkode: ba679...859

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville sagt at string og toppløs er uaktuelt når man er på ferie med familen+svigerfar. 

• Liker 29
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri valgt string eller toppløs med svigerfamilien. Vanlig bikinitruse og topp som dekker det meste av brystene.

Anonymkode: e1e3e...991

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Mest mulig dekkende sammen med svigers.

Anonymkode: 3bbaf...b3f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er svigers da? Svigermor soler seg toppløs og de er nesten naturister så jeg dekker meg mer til med mine egne foreldre enn med svigers 😅

Anonymkode: 4d342...40c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Hans foreldre spanderer sydentur på oss. Jeg lurer på hva som er riktig "antrekk" når vi soler oss?

Kan bikinien være string, eller er det uansett feil? Hvor stort/lite er greit? Trekant? Padding?  Hvis vi er på stranden, er toppløs uansett feil? 

Det spørs jo hvor dere er, i noen "sydenland" så er jo toppløs også ikke tillatt

Anonymkode: 4627c...43f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke string eller toppløst er greit på offentlig strand uansett.

Anonymkode: 8ec99...eaf

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

String og toppløs - æsj. Med mindre svigerforeldrene også går med dette og det er ok så er det er big no no! At du i det hele tatt tenker på det!! 

Anonymkode: 10a46...f3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt soler du deg ikke toppløs i stringtruse når du er med svigerfamilien. 

Klasse og etikette er tydeligvis helt ut. 🤷‍♀️

Anonymkode: abfc7...b21

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Bare ikke gå for de forferdelige bikiniene der stroppene på 'trusa' går langt opp på hofta. Ser helt jævlig ut.

Anonymkode: 61018...fc6

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde aldri gått med stringbadebukse med svigers...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun stringbikini(eller mer brazilian/halvstring da, ikke bare en tynn strek liksom, store forskjeller i det som defineres som string), uansett hvor jeg soler meg eller hvem jeg soler meg med. Hater skille og jeg blir veldig brun i sola så da prøver jeg å minimere skille minst mulig. Var nettopp i Thailand og der brukte 70% av damene både ved bassenget og på stranda string/halvstring, både gamle og unge. 

Anonymkode: 1ba86...723

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du og kjæresten din synes det er ok med string og toppløs, så synes jeg du skal glede svigerfar med det. Du blir hans favoritt og han vil for alltid gjøre som du sier. 

Anonymkode: b83a7...8df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 21.25):

Er du helt fjern?? 🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: c6787...e9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var nettopp i Thailand og der brukte 70% av damene både ved bassenget og på stranda string/halvstring, både gamle og unge. 

Anonymkode: 1ba86...723

Og det tenker jeg at thaiene ikke synes var noe særlig. Toppløs er forbudt i Thailand, og da tenker jeg string også er noe man burde holde seg unna av respekt. 

Toppløs og string med svigers er bare cringe. 

Anonymkode: 8e1fc...51e

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om du mente at svigers skal være med eller om de bare spanderer turen?

Hvis de skal være med så hadde jeg vært litt mer tildekket, men vanlig bikini bør være innafor.

Om det bare er deg og kjæresten så kommer det an på hva du er komfortabel med, men det kommer også an på hvor dere skal.

I hvert fall når jeg har vært på typiske sydendestinasjoner så har jeg sett litt av hvert, på både kvinner og menn, og at det å være toppløs er mer vanlig der enn i Norge.

• 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hva endte du opp med? Litt i samme situasjon selv nå til høsten! Takk

Anonymkode: 46c6b...d73

• Liker 2
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Hvordan gikk turen? :)

Anonymkode: 46c6b...d73

Skrevet

Klassisk eksempel på hva jeg tenker er trolleinnlegg, fordi TS har ikke vært i tråden siden hovedinnlegget. 

Anonymkode: e381c...e5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...