AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Som overskriften sier trenger jeg en parterapeut i Oslo - har dere noen anbefalinger? Samboer har sextet med en jente en stund, men avsluttet det, men fortsetter likevel med en flørtende tone med enkelte. Jeg trenger at vi går til parterapeut for å finne ut om forholdet kan reddes. Anonymkode: 87c35...5f1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Håper du mener kvinner? Om han sitter og sexter med barn så er det jo rett ut og deretter anmeldelse! Om det er kvinner: Å finne ut av om det kan reddes er jo enkelt - rettere sagt, å finne ut om det ikke kan reddes er enkelt: spør ham om han er villig til å slutte med det. For meg virker det som om at han blåser litt i deg..men har ikke nok informasjon til å bedømme her. Anonymkode: a3b50...bf5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 En parterapeut kan ikke fikse dette. Det er valg han aktivt tar og som bunner i holdningene hans. Bortkastet penger, bare å slå opp Anonymkode: 42648...e77 2 3
visp Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Parterapeut er vel kanskje mest nyttig om man har låst seg fast i noe slags mønster. Her gir han jo faen. Dette klarer du sikkert å finne ut av selv, for det er jo du som må ta valget om hva du vil leve med og ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 Hvorfor skal dere ha parterapeut for å fikse noe han gjør? Anonymkode: 20f98...1d3 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Skal parterapeuten hjelpe dere slik at du skal slutte å bry deg om at du er sammen med en mann som ikke er til å stole på? Anonymkode: e9460...a7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå