AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 og ja han har følelser for meg siden han har betrodd til en felles venn, han har prøvd seg på meg en lang stund siden 2020., jeg har ikke noe avvisende, men var skeptisk og hadde øye på en annen kar. Er klar nå, men ser han ikke lenger, virker som han har forlatt meg og det gjør vondt. hva burde jeg gjøre om jeg tilfeldig ser han, vurderer også at jeg tar kontakt, men er ikke helt sikker på at jeg ikke bare dummer meg ut siden hele opplegget var snålt til og begynne med. Anonymkode: 18f78...ffc
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Han har jo ikke forlatt deg om han gikk videre fordi du styrte på med noen andre. Du må nesten kontakte han da. Anonymkode: d5c5d...333 1 1
Andro Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Neste gang du møter ham så får du slå av en prat da? Kanskje ta en kaffe eller noe? Si at du godt kunne tenke deg å bli bedre kjent, og ta det fra der.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Du får kontakte han å spørre om han fortsatt er singel da Anonymkode: 356b9...c1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå