Trond1111 Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Jeg er en mann på 46 som er nylig skilt etter 14 års ekteskap, dog på en fin måte ift at det er helt konfliktfritt og vi har et veldig bra forhold som venner. Jeg er bare nysgjerrig på om jeg er «attraktiv» til tross for 2 barn på 12 og 14? Jeg har god økonomi, trener 3-4 dager i uken, høy, fortsatt hår på hodet og ikke mage- ganske veltrent- og er veldig glad i kulturelle opplevelser og reiser. Har hytte og et fint hus. Samtidig er jeg veldig empatisk og har alltid hatt mange venninner, så jeg mener selv at jeg forstår kvinner bra. Til og med min eks kone sier det. Jeg vegrer meg for nettdating da jeg ikke vil minimere meg selv til et bilde og en tekst da jeg mener jeg er mye mer enn hva jeg får frem der. Jeg funker best i virkeligheten tror jeg. Hvor treffer man single kvinner uten å være på Tinder og hva ser dere etter om dere skal date en som har barn fra før, og er det i det hele tatt aktuelt ? Håper på litt respons så jeg kan navigere meg i dette nye livet mitt 1
svartkatt Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Når det gjelder barn er det bedre jo eldre de er.. eller noe i den duren.. og to er et passe antall. 2 1
Daria Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 For meg som er 42 og barnløs er barn alltid et minus, uansett alder - men jeg er enda mer skeptisk til menn som hevder at de forstår kvinner bra... 8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Du er så absolutt aktuell. Hva prater du om? Det er normalt at menn i den alderen har barn fra før. Men angående om du har hår eller ikke er likegyldig for meg. Jeg liker menn som er skallet da 😍 Du er absolutt attraktiv i din alder. Bare kjør på med dating. Dame 38 Anonymkode: 7dff5...011 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 Nå har jeg to barn i skolealder 50% selv da. Dame 38 Anonymkode: 7dff5...011
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Ville ikke hatt en kjæreste som mener han er empatisk og forstår kvinner - og har mange «venninner». Jeg foretrekker en litt ukomplisert mann som ikke vil være min bestevenninne. Er det ingen av disse utallige venninnene som kan bli noe mer da? Anonymkode: bb1fd...9f5 12
Andro Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 En voksen mann som har tatt ansvar for en familie, og har ekskona som referanse er et ja fra meg. Det viser jo at du har vært i stand til å leve stabilt og konfliktfritt, og det er et gode. Syns også det er et pluss at du har kvinnelige venner, og ikke er av dem som ter seg som vi skulle ha vært to ulike arter. Vi er jo mennesker. Dette med utseende og materielle ting ser jeg derimot ikke på som interessant. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 Trond1111 skrev (12 minutter siden): Jeg er en mann på 46 som er nylig skilt etter 14 års ekteskap, dog på en fin måte ift at det er helt konfliktfritt og vi har et veldig bra forhold som venner. Jeg er bare nysgjerrig på om jeg er «attraktiv» til tross for 2 barn på 12 og 14? Jeg har god økonomi, trener 3-4 dager i uken, høy, fortsatt hår på hodet og ikke mage- ganske veltrent- og er veldig glad i kulturelle opplevelser og reiser. Har hytte og et fint hus. Samtidig er jeg veldig empatisk og har alltid hatt mange venninner, så jeg mener selv at jeg forstår kvinner bra. Til og med min eks kone sier det. Jeg vegrer meg for nettdating da jeg ikke vil minimere meg selv til et bilde og en tekst da jeg mener jeg er mye mer enn hva jeg får frem der. Jeg funker best i virkeligheten tror jeg. Hvor treffer man single kvinner uten å være på Tinder og hva ser dere etter om dere skal date en som har barn fra før, og er det i det hele tatt aktuelt ? Håper på litt respons så jeg kan navigere meg i dette nye livet mitt Du er sikkert attraktiv for de som ser for seg at tenåringer er bra å ha i hus. Du selv er helt sikkert bra og veldig god for mange kvinner, og du ser helt sikkert bra ut! men hvor mange orker dine barn??? Anonymkode: a577d...008 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 Daria skrev (9 minutter siden): For meg som er 42 og barnløs er barn alltid et minus, uansett alder - men jeg er enda mer skeptisk til menn som hevder at de forstår kvinner bra... Dere er vel i mindretall uansett.. Anonymkode: f9d7c...9c2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er sikkert attraktiv for de som ser for seg at tenåringer er bra å ha i hus. Du selv er helt sikkert bra og veldig god for mange kvinner, og du ser helt sikkert bra ut! men hvor mange orker dine barn??? Anonymkode: a577d...008 Bonusbarn er ingen hindring! Anonymkode: 7dff5...011
Daria Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er vel i mindretall uansett.. Anonymkode: f9d7c...9c2 Hvilket "dere" inkluderer du meg i her? Jeg har ikke hevdet å svare på andres vegne enn mine egne. Endret 4. mars 2023 av Daria 4
Trond1111 Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ville ikke hatt en kjæreste som mener han er empatisk og forstår kvinner - og har mange «venninner». Jeg foretrekker en litt ukomplisert mann som ikke vil være min bestevenninne. Er det ingen av disse utallige venninnene som kan bli noe mer da? Anonymkode: bb1fd...9f5 Nå vil jeg definitivt ikke være din beste venninne, er jo derfor jeg gikk fra kona.. er absolutt ikke komplisert, tvert i mot, men jeg synes nå selv det er en fordel å kunne se ting fra et annet perspektiv enn kun mitt eget.
Trond1111 Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du er så absolutt aktuell. Hva prater du om? Det er normalt at menn i den alderen har barn fra før. Men angående om du har hår eller ikke er likegyldig for meg. Jeg liker menn som er skallet da 😍 Du er absolutt attraktiv i din alder. Bare kjør på med dating. Dame 38 Anonymkode: 7dff5...011 Takk!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 Jo eldre barna er, jo mer "attraktiv" er du. Og dine er store nok til at de ikke konsumerer alt av tiden din 🙂 Anonymkode: 142a7...03d 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 Om barn er en dealbreaker for kvinner er helt individuelt. For meg er det i utgangspunktet en dealbreaker pga den friheten man mister, men hadde du vært drømmemannen hadde jeg kunnet klart det om barna snart skulle ut av huset (innen 5-6år) Du sier du trener osv og det er bra. Men om du har mye grått hår hadde du ikke vært attraktiv for meg. Jeg farger mitt eget Anonymkode: fa6fe...7f3 1
Trond1111 Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #16 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om barn er en dealbreaker for kvinner er helt individuelt. For meg er det i utgangspunktet en dealbreaker pga den friheten man mister, men hadde du vært drømmemannen hadde jeg kunnet klart det om barna snart skulle ut av huset (innen 5-6år) Du sier du trener osv og det er bra. Men om du har mye grått hår hadde du ikke vært attraktiv for meg. Jeg farger mitt eget Anonymkode: fa6fe...7f3 Det går vel andre veien og at det er en dealbreaker for meg om noen ikke klarer barna/ de kommer først om det står på det. Null grå hår, fortsatt sort
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 Trond1111 skrev (8 minutter siden): Nå vil jeg definitivt ikke være din beste venninne, er jo derfor jeg gikk fra kona.. er absolutt ikke komplisert, tvert i mot, men jeg synes nå selv det er en fordel å kunne se ting fra et annet perspektiv enn kun mitt eget. Nå må jeg nesten spørre: Er det du som har laget tråder om at du mener mange mye yngre kolleger er interessert i deg? Anonymkode: bb1fd...9f5 1
Trond1111 Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #18 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå må jeg nesten spørre: Er det du som har laget tråder om at du mener mange mye yngre kolleger er interessert i deg? Anonymkode: bb1fd...9f5 Haha nei absolutt ikke- jeg havnet her etter tips fra en venninne
Olaug Olsen Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 (endret) Hvis jeg skulle datet en type på min egen alder, måtte det vært en som har de samme fritidsinteressene som jeg har, slik at vi etterhvert kunne kommet oss rundt sammen, spesielt kanskje i ferier. Hvis jeg driver med kiting, vil jeg at typen skal drive med det. Driver jeg med randonnee, vil jeg at han. Jeg fluefiske han osv. Da tenker jeg at vi treffes i det miljøet der han ferdes, og så vil det oppstå søt musikk fordi vi liker det samme i livet, og har et felles mål. Endret 4. mars 2023 av Olaug Olsen
Tvist Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 Høres jo bra ut. Om du ikke treffer aktuelle damer på jobb, er fritidsaktiviteter et hett tips. Tur med DNT, dansekurs og lignende. Eller sett deg ute i sola om sommeren og spill gitar og syng om du kan det. Så en i sommer som gjorde det, mange damer som tok kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå