Gå til innhold

Hvorfor vil ingen av mine one night stands møte meg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Kvinne under 30, singel og trives veldig godt med det. Jeg er i en fase der jeg ikke er klar for et forhold, men ønsker ikke å leve i sølibat heller. Jeg er mye ute på byen med venninner, og har jeg kjemi med en mann så blir vi med hverandre hjem. Sexen kan være bra eller middemådig, men jeg spør om å legge til hverandre på snap og møtes igjen kun for kosen skyld.

Det er de gira på, men når jeg tar kontakt igjen neste helg eller om to uker ish får jeg alltid en eller annen unnskyldning. Er på hyttetur, skal tidlig opp, er hos foreldrene mine o.l.

Det begynner å gå utover selvtilliten.. og jeg ønsker ikke å ha sex med randoms på byen (bruker kondom og har aldri oralsex, bare så det er sagt!). Det jeg ønsker meg er en friends-with-benefits, men det er jo ikke så lett når de ikke har lyst til å møtes for sex igjen... 

Og bare så det er sagt: Jeg går ikke etter de kjekkeste eller mest populære mennene. Mennene jeg er med er helt middels. 

Anonymkode: a11d4...77d

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi de du går etter er ute etter ons, ikke fwb. Det blir som om jeg går på coop å kjøper et brød, og blir skuffa når jeg kommer hjem og det ikke er sjokoladekake.

Anonymkode: 4dcfc...aa1

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd tinder?

Anonymkode: 37dcf...377

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke å gi tinder et dårlig rykte, men går jo an å skrive hva du er ute etter. Et ONS i fylla er som regel nettopp kun det, et engangsligg. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tinder, badoo, happn, match, møteplassen.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn på byen er ofte i et forhold allerede, og de får ikke pressa ei ny runde inn i tidsskjemaet med dama.
Eller de er på byen kun for ONS, og ønsker ikke noe forhold. Det er dumt å møtes flere ganger om man ikke vil ha forhold. Det ender med at den ene forelsker seg, og så blir det vondt.
Prøv heller å bli kjent med ulike personer i sosiale settinger i edru tilstand, og vent til du har connection med noen - og gå på stevnemøte uten å ha sex første gangen. Da siler du ut tøm og røm-kandidatene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Og bare så det er sagt: Jeg går ikke etter de kjekkeste eller mest populære mennene. Mennene jeg er med er helt middels. 

Problemet er ikke utseende på mennene, men at de trolig ikke er ute etter noe langvarig sexfohold. Er selv mann og vet at flere av mine kompiser ikke er interesert i friends with benefits og at når de har ONS så er det fordi de har drukket så mye at de har mistet dømmekraften.  Det er ikke slik at alle menn ønsker mest mulig sex. Mange menn ønsker heller å bruke tid på å game enn å ha sex med en pen dame. 

Anonymkode: 55a49...492

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prøvd tinder?

svartkatt skrev (4 minutter siden):

Tinder, badoo, happn, match, møteplassen.. 

Jeg er på tinder, men har ikke hatt sex med noen jeg har møtt der. 
Jeg liker best å møte noen på byen, prate og danse i noen timer før det blir hjem - siden jeg ikke er er ute etter å date, hadde det blitt for kleint å bruke tinder til kun sex.

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger litt meir kjemien og konktat før bli fwb, kanskje be om snap og heller prat litt før du blir med hjem? Blir litt meir spennende da. 

Anonymkode: 768c7...0a7

AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert som de fleste andre kvinner, et dårlig ligg🤷🏻

Anonymkode: 07285...73e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei,

Kvinne under 30, singel og trives veldig godt med det. Jeg er i en fase der jeg ikke er klar for et forhold, men ønsker ikke å leve i sølibat heller. Jeg er mye ute på byen med venninner, og har jeg kjemi med en mann så blir vi med hverandre hjem. Sexen kan være bra eller middemådig, men jeg spør om å legge til hverandre på snap og møtes igjen kun for kosen skyld.

Det er de gira på, men når jeg tar kontakt igjen neste helg eller om to uker ish får jeg alltid en eller annen unnskyldning. Er på hyttetur, skal tidlig opp, er hos foreldrene mine o.l.

Det begynner å gå utover selvtilliten.. og jeg ønsker ikke å ha sex med randoms på byen (bruker kondom og har aldri oralsex, bare så det er sagt!). Det jeg ønsker meg er en friends-with-benefits, men det er jo ikke så lett når de ikke har lyst til å møtes for sex igjen... 

Ikke vent uker med å ta kontakt. Vet ikke med deg, men de gangene jeg har hatt fwb, så har vi hatt litt kontakt ellers, ikke kun en melding rett før ett eventuelt knull, og alltid vært melding dagen etter for litt flørt og for å snakke litt om kvelden, ihvertfall om målet er en varig relasjon. Etter to uker uten noe oppmerksomhet etter ONS, så har nok oftest mannen gått videre til noen som er mer interessant

Anonymkode: a4972...63b

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er redd for forpliktelser og følelser 

Anonymkode: f94d7...565

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er på tinder, men har ikke hatt sex med noen jeg har møtt der. 
Jeg liker best å møte noen på byen, prate og danse i noen timer før det blir hjem - siden jeg ikke er er ute etter å date, hadde det blitt for kleint å bruke tinder til kun sex.

Denne skjønte jeg ikke.
Jeg har aldri møtt noen på byen og endt opp i senga med noen derfra. Er ikke det mer kleint enn å avtale på Tinder hva man er ute etter? Det er jo rett fram og ærlig. Jeg har selv gjort det 10-15 ganger og det funker veldig bra - spesielt hvis du ønsker en fwb.

Anonymkode: 59f54...626

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe behov for sex med en jente mer enn to ganger om følelsene ikke er der. Men så unngår jeg også ons. Faller oftest for jenta om jeg får følelser før vi ligger sammen. Menn flest vil vel ikke satse på mer enn ons, og ihvertfall ikke om de ikke føler seg unike. 

Endret av Majer
  • Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg har middelmådig sex med kondom der hun ikke vil ha oralsex så ringer jeg selvsagt dagen etter for mer. 

Kanskje hun tilbyr romtemperert riesling eller rødvin fra  australia også... Da har man jo en helaften!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra VG i går: «6 røde flagg når du dater». Et av punktene var at menn synes det er uattraktivt at dama har hatt mange sexpartnere. Det gjetter de kanskje at du har hatt. Så da holder det kanskje med en natt for de. 

Anonymkode: 86099...208

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

et dårlig ligg

kan du beskrive et dårlig ligg? Jeg er genuint interessert. Lurer på om jeg hadde vært det 

Anonymkode: 5d8d6...5b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei,

Det er ikke fordi det er noe galt med deg, men fordi de var ute nettopp etter ons. Hvis du vil ha friends with benefits, burde du avklare dette på forhånd med dem. Tenk om det er menn som er i forhold og ikke er interessert i varig utroskap, men ville bare ha 1 sidesprang? Det er mange muligheter. Ikke nødvendigvis fordi det er noe galt med deg.

Så for å lykkes må du ha premissene riktig helt fra starten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at problemet er at du ønsker "en eller annen" bra eller middelmådig fyr du har rasket med deg hjem fra byen som sexvenn. Jeg tror menn også merker om de er en eller annen middelmådig eller om dere har en greie. det at dere kun skal være kosevenner, betyr ikke at man ikke har en respekt for hverandre og kjemi.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fra VG i går: «6 røde flagg når du dater». Et av punktene var at menn synes det er uattraktivt at dama har hatt mange sexpartnere. Det gjetter de kanskje at du har hatt. Så da holder det kanskje med en natt for de. 

Anonymkode: 86099...208

Du tuller? Mange av disse ons damene finner seg til slutt en ordentlig mann og stifter familie mens «good girls» som aldri er på Tinder bare sitter alene i årevis. 

Anonymkode: a329c...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...