lillesky Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Den gamle svære støvsugeren skal byttes ut med en ny en. Samboer vil gjerne ha en Miele, mens jeg synes en trådløs en virket bra. Hvilken anbefaler du?
Nella Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 Trådløs? De som går av seg selv? Nei, da bør du høre på samboeren din og ta en Miele
Gjest Carmensita Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Jeg har Miele.... Kjøpte ny for noen uker siden og fornøyd så langt.
lillesky Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2005 Jeg har Miele.... Kjøpte ny for noen uker siden og fornøyd så langt. ← Hvilken kjøpte du? Den lille til ca. 2000?
Gjest Carmensita Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Hvilken kjøpte du? Den lille til ca. 2000? ← Ja. Type S4280. Med hepafilter. Hadde Miele før også. Var veldig fornøyd med den. Lykke til! Få høre hvem det blir da?
lillesky Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2005 Trådløs? De som går av seg selv? ← Neida, da hadde den ikke funnet frem! Men en sånn uten ledning, oppladbar, sånn at man slipper å dra ledninga etter seg. Tror det er en ny en fra Electrolux. Bare en rar idé jeg har fått, om at den er smart. Ja. Type S4280. Med hepafilter. Hadde Miele før også. Var veldig fornøyd med den. Lykke til! Få høre hvem det blir da? ← Blir nok Miele! Vi har sett på den flere ganger, og nå vil jeg ikke bruke mer tid på å tenke på en støvsuger.
Nella Skrevet 28. desember 2005 #7 Skrevet 28. desember 2005 Sånn ja Smart sak det til småting, men ikke som hovedstøvsuger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå