Gå til innhold

Dersom en mann inviterer hjem på første date, og dama har sagt klart ifra at hun ikke vil ha sex, er mannen fortsatt ute etter et knull da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom til å tenke på dette, da det er selvopplevd. Han dumpet meg etterpå, og vi hadde ikke sex hjemme hos ham. 

Anonymkode: 9bce9...65a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om muligheten åpner seg. De kan jo om bestemme seg. 

Anonymkode: 09dc5...3ba

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og ved å bli med ham hjem signaliserer du at døra ikke er helt lukket, på tross av hva du har sagt. 

Anonymkode: a188e...f81

• Liker 12
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har markedsført at det er mulig å ombestemme seg i forhold til sex. Det forutsetter at det gjelder begge veier.

Målet med å overnatte sammen er alltid sex. Menn forutsetter at kvinner forstår dette.

(Menn generelt opplever sex på et høyere nivå enn kvinner. Så menn klarer forstå situasjoner der man ikke har planlagt sex, men likevel har det, men ikke motsatt.)

Anonymkode: e8f3d...6aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinner har markedsført at det er mulig å ombestemme seg i forhold til sex. Det forutsetter at det gjelder begge veier.

Målet med å overnatte sammen er alltid sex. Menn forutsetter at kvinner forstår dette.

(Menn generelt opplever sex på et høyere nivå enn kvinner. Så menn klarer forstå situasjoner der man ikke har planlagt sex, men likevel har det, men ikke motsatt.)

Anonymkode: e8f3d...6aa

Kvinner har ikke markesdført noe som helst. Oppegående mennesker ønsker å ha sex med mennesker som samtykker og forstår at det ikke er ok å forgripe seg på noen, Jeg personlig ville ikke gått på date hjemme hos en ukjent, men de fleste menn er jo hyggelige, tenkende folk.

Det neste avsnittet forstår jeg ikke. Om det er noen som ser for seg de ulike scenarioene ved å være sammen med menn, er det kvinner. Om noen ikke aksepterer andres grenser uansett hva slags sexuelt nivå man er på, er det svært problematisk.

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Jeg ble invitert hjem til en, min intensjon var helt ærlig å bare ligge og stikke. Han hadde planlagt at vi ikke skulle ligge, fordi han ville satse på et forhold og gjøre det ordentlig. Kan sies at vi begge bommet. Vi lå den kvelden og vi har vært sammen i flere år nå.

Anonymkode: 23c80...f0e

• Liker 4
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet sex, hadde reagert mere om dama ønsket sex på de første 3-4 datene.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kom til å tenke på dette, da det er selvopplevd. Han dumpet meg etterpå, og vi hadde ikke sex hjemme hos ham. 

Håpet er der selvsagt, hvilken mann vil ikke knulle en dame han liker. 

Min kjæreste sa på forhånd at hun ikke ville ha sex første kvelden, og inviterte meg hjem, men knulling ble det allikevel, som jeg håpet, men ville blitt date nr2 også uten sex 

Anonymkode: 0bffa...093

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håpet er der selvsagt, hvilken mann vil ikke knulle en dame han liker. 

Min kjæreste sa på forhånd at hun ikke ville ha sex første kvelden, og inviterte meg hjem, men knulling ble det allikevel, som jeg håpet, men ville blitt date nr2 også uten sex 

Var det med kondom? 

Skrevet

Er kanskje forskjell på om dette inkluderer overnatting eller ei. Men ingen burde ta noe for gitt. En eller begge kan dessuten ombestemme seg.

• Liker 3
Skrevet

Det skal han ikke være selvfølgelig. Man skal alltid og uten unntak respektere andres grenser.
Jeg er helt sikker på at det likevel finnes mange manipulerende drittsekker som likevel synes at det er dårlig gjort å gå igjen uten å knulle ham. - Selv om det var det som var avtalen.

Jeg ville ikke hatt en førstedate hjemme hos noen. Først skal vi bli kjent litt, og jeg kjenner med en gang hvem som er rovdyr og som jeg aldri vil treffe igjen. Dumt å finne det ut på et stad man er på tomannshånd.

• Liker 5
Skrevet

Dama sier hun ikke vil ha sex på første (andre, tredje) date = mange menn får ekstra jaktinnstinkt og skal være "han som er så forførende at hun glemmer helt av dydigheten sin".

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Var det med kondom? 

Ja 

Skrevet
Veggdyret skrev (5 minutter siden):

Dama sier hun ikke vil ha sex på første (andre, tredje) date = mange menn får ekstra jaktinnstinkt og skal være "han som er så forførende at hun glemmer helt av dydigheten sin".

Dydigheten 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, hun kan jo ombestemme seg

Anonymkode: 347de...e19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, hun kan jo ombestemme seg

Anonymkode: 347de...e19

Også blir fyren evt. pottesur hvis hun ikke ombestemmer seg :klo: 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er sånn voldtekter skjer 

Anonymkode: 2201a...07b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Veggdyret skrev (58 minutter siden):

Det du beskriver her er å presse noen til sex som ikke er klar eller vil. Det er voldtekt 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg sier ifra at hvis han tenker det kan bli sex ved å dra hjem til han så dropper vi hjemmebesøk frem til den tid kommer. 

Anonymkode: 296b2...43b

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det du beskriver her er å presse noen til sex som ikke er klar eller vil. Det er voldtekt 

Det kan være det, men det trenger ikke være det. Damer har lov til å ombestemme seg de også, og dessuten er det en grei prosentdel av de som sier "vil ikke ha sex i kveld" som faktisk sier det fordi de vil ha ryggen fri dersom de finner ut at de ikke vil ha sex - men som egentlig har en forventning om sex, forførelsen må bare være bra nok.

Det er mye lettere å si "vil ikke ha sex i kveld" før daten og så ombestemme seg og si ja, enn å si "å som jeg gleder meg til å ha sex med deg i kveld" og så gjør han noe turn-off og du har lyst til å si "nei" mens han har skyhøye forventninger. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...