Anonym-bruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Har i mange år slitt med angst,særlig sosial angst, men også generell angst. Liker ikke være der det er mange mennesker, å være på besøk hos folk jeg ikke kjenner. Sliter og mye med irritabel tarm, så har desverre utviklet en slags angst for å gå ut på restaurant, bli invitert bort på mat. Når jeg vet det er mat involvert blir jeg helt kvalm, og vil bare finne en utvei. Samme om jeg er på restaurant/ kafe, og det er mye mennesker rundt meg, jeg føler jeg ikke får puste, at jeg bare vil ut. Skal jeg reise får jeg angst følelse om flyet er fullt.. det er trangt. Føler jeg ødelegger for alle rundt meg. Familien min er veldig glad i å f eks spise på restaurant, invitere på mat. Og jeg hater det.. kan Grue meg i flere dager om jeg vet jeg er bedt på mat. Andre som har det sånn? Hvordan takler dere angsten? Jeg vil så gjerne ikke ha det sånn lenger..
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Jeg ble mye bedre med medisiner og samtaler med lege/psykiater. Kognitiv terapi. Anbefaler deg på det sterkeste å ta i mot behandling. Anonymkode: 027eb...90b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå