AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Stusset litt over det min lærer sa som bare min forrige kjørelærer vet. Hadde tabs på begge skoler. Er det mulig for nye kjøreskoler å få innsyn i tidligere kjøreskoler via tabs? Anonymkode: a4742...6de
ajarRun Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 19.21): Stusset litt over det min lærer sa som bare min forrige kjørelærer vet. Hadde tabs på begge skoler. Er det mulig for nye kjøreskoler å få innsyn i tidligere kjøreskoler via tabs? Anonymkode: a4742...6de Ikke lovlig. Før kunne man bare lage en sånn innloggingsms så fikk man se passordet, og da kunne man logge inn. Nå kan man legge inn egen epost og slik få tilgang til elevens tabs. Hvis det er en liten by kjenner han nok læreren, da er det stort sett bare å spørre. Noen sender også elevkortene med notatene når eleven bytter skole.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 De har vel oversikt over hva man har gjennomført hos andre kjøreskoler? Det er jo bare en fordel. Jeg begynte på en kjøreskole, så sluttet jeg. Nesten to år senere begynte jeg på igjen. Da hadde ny kjøreskole oversikt over hva jeg hadde gjennomført hos den forrige. Det var jo bare veldig greit, jeg hadde jo ikke oversikt selv Anonymkode: 1cbb5...9c3
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Tabs er et felles system/register for skolene. tabs er Inge kjøreskole.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Maatte_ha_konto skrev (3 minutter siden): Tabs er et felles system/register for skolene. tabs er Inge kjøreskole. Nei - det går da fram av tråden? Anonymkode: 64a5e...ef6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå