AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Jeg fikk antibiotika igår for halsbetennelse. Og selv om jeg er blitt bedre i halsen på kort tid er jeg så vannvittig kvalm. Er det vanlig å bli kvalm av det eller er det fortsatt sykdommen som preger meg? Hadde crp på 43,og hodepine har jeg enda. Og til dere damer,når kan jeg forvente soppinfeksjon ved antibiotikabruk? Kommer den ganske med engang eller på slutten av kuren? Har bestilt diflucan på nett,håper den kommer tidsnok Anonymkode: c4e26...924
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Hvilken antibiotika? Noen gir mer kvalme enn andre. Ikke sikkert du får soppinfeksjon. Anonymkode: c4e9d...b85
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Alltid les pakningsvedlegget før du tar noen form for medisiner. Jeg har selv blitt kvalmen med inntak av penicillin, husker ikke typen. Men om det er samme type som jeg tok; kvalme var en av de vanlige bivirkningene mener jeg, men om man begynner å spy derimot var det en av de sjeldne bivirkningene der jeg også mener at det sto at man bør kontante legepersonell. Men igjen viktig at du leser hva som står oppført i pakningsvedlegget. Anonymkode: ed636...a57 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå