Gå til innhold

Bilstol gruppe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er medlem i en gruppe som heter bilstol på Facebook...men jeg må si at på denne siden har jeg bare følt meg som dårlig mamma.

Jeg er helt for å få gode råd og barna sikkerhet kommer først...men hver gang en mor laster opp bilde med barna i sete..er det bare negativt kommentarer..om hvordan den ikke passer både her og der.. hvordan der er for trang etc. 

Jeg laster ikke opp noe mer, da alt man gjør er feil..og lurer på om det heltatt finnes foreldre som faktisk gjør noe riktig med barn. 

Spurte om en sete jeg kunnet kjøpe om 6 mnd..hvem som var best (da alder etc) 

Da fikk jeg bare negativt kommentarer at jeg var for tidlig ute, at jeg måtte se an etc, at det kommer nye ting ut

Men på annen side når folk skal ha sete imorgen...da snakker de fint seter som er flere år gammelt. 

Jeg har fått mange råd...men alt som blir lagt ut er feil. Og igjen..jeg er helt for råd og sikkerhet...men føler at det er mye mamma politi der ute..

Andre som er med i en slik gruppe? Synes dere dette eller er det bare meg?

Anonymkode: 452f3...52f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg meldte meg ut akkurat av den grunn.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har vært med en gang, mye rart der 😂 

Gikk inn på Barnas Hus for å forhøre meg om hvilket sete som ville passe som neste sete for h*n på 3,5 år. Ikke kjøpe, forhøre og se, og kanskje prøve, da jeg var spent på plass i bilen o.l. Jeg tenkte da (dessverre) forovervendt. 

Det endte opp ned at jeg gikk ut med tårer i øynene (følsom periode), da det var opplagt at ungen kunne bruke setet vi hadde til h*n var 6 år. Fikk skikkelig tredd ned over hodet at bakovervendt var tingen. Noe jeg selvsagt var klar over. 

Well, da ble det senere bestilt et sete på nettet, for å si det sånn 🫣 

Dette var et sidespor, men syntes det passet litt inn 😅

Anonymkode: 4a24f...1b5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gruppen egner seg best til underholdning. Det er helt sykt hva folk (selvutnevnte eksperter) får seg til å skrive!

Anonymkode: 17724...878

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gruppa bør folk ta med en klype salt. Altså, joda mye er bra der. Og de vil nok barnas beste. Men sååå mye mammapoliti og ekstremister på et sted. En bør ikke være for sårbar for å skrive noe innpå der. 

Anonymkode: a39cc...4b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gruppa er faktisk helt jævlig. Det er et par stykker der med god kompetanse og som også svarer både saklig og skikkelig, men det er for mange som bare er belærende og ufine i måten de svarer på. Får ofte inntrykk av at det omtrent er umulig å sikre bra nok, for det er alltid noen som kommenterer hva man har gjort feil på bilder eller videoer som legges ut. Meldte meg ut av den grunn, og velger heller å høre på fagfolk og lese meg opp på egenhånd. 

Anonymkode: 911fc...0c2

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...