Gjest Carmensita Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Syns det er så koselig å få julekort, sender mange selv også. Men de siste årene har det blitt færre og færre. Får ofte julehilsninger på SMS og E-post istedet. Kjempekoselig det men.... Hva syns du?
monja Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Jeg sender rundt 40 julekort hvert år, og i år fikk vi 10 - 15 i retur. Synes det er koseligere å få julekort i posten enn julehilsen på SMS eller mail (selv om jeg setter pris på dem og )
Gjest Aloha Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Tror jeg fikk 6 julekort i posten, i tillegg til noen på e-mail, sms og sånne ting. Syns det er mye hyggeligere med "gammeldagse" kort til jul, som man kan ha stående framme.
Gjest Popelka ulogget Skrevet 28. desember 2005 #5 Skrevet 28. desember 2005 Vi fikk ca. 50 i aar. Men saa bor vi i Storbritannia, hvor folk er veldig flinke til aa sende kort. Vi sendte vel kanskje toppen 20.
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Er i startfasen med julekorttradisjonen, og er imponert over dere som skriver så mange. Sendte 12 kort i år, og fikk 6 tilbake. Regner med at det blir flere neste år. sms teller ikke. Vil ha skikkelig kort, ja
Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2005 #7 Skrevet 28. desember 2005 Det som er litt merkelig her borte er at folk stiller ut kortene der de synes mest som for aa skryte av hvor mange (kortskrivende) venner de har!
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2005 #8 Skrevet 28. desember 2005 Jeg fikk 7 kort, sendte 12 tror jeg. Og så sendte jeg 15 e-julekort fra Hallmark.com (fine!) til litt mer perifere venner. Det er faktisk noen jeg ikke har adresse til, bare mailadresse
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #9 Skrevet 1. januar 2006 I år har vi ikke sendt et eneste julekort....... vi har forsåvidt ikke fått så mange heller, rundt femten tror jeg...........
Cata Skrevet 1. januar 2006 #10 Skrevet 1. januar 2006 5-6 stykker tror jeg. Pluss noen elektroniske hilsener.
Dagoberta Skrevet 1. januar 2006 #12 Skrevet 1. januar 2006 Vi fikk ingen kort Men vi fikk et par veldig koselige julebrev, sendte ut 3-4 selv
Gjest LoisLane Skrevet 1. januar 2006 #13 Skrevet 1. januar 2006 Det som er litt merkelig her borte er at folk stiller ut kortene der de synes mest som for aa skryte av hvor mange (kortskrivende) venner de har! ← Det gjør jeg - synes det er koselig å vise fram kortene, se på bildene osv. Vi sendte 45 kort - fikk igjen sånn cirka samme antall.
Gjest Carmensita Skrevet 1. januar 2006 #15 Skrevet 1. januar 2006 Jeg fikk 17 julekort og -brev. Sendte omtrent det samme. Jeg fester kortene på en liten "klessnor" med små klyper. Det blir en fin juledekorasjon!
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #16 Skrevet 1. januar 2006 Syns det er så koselig å få julekort, sender mange selv også. Men de siste årene har det blitt færre og færre. Får ofte julehilsninger på SMS og E-post istedet. Kjempekoselig det men.... Hva syns du? ← Av prinsipp så svarer jeg ikke på " julekort" på mail eller mobil. jeg sender i posten. julekort skal komme i posten. Forstår meg ikke på folk som sender på mobiltlf. Fantasiløst .Er det virkelig så mye arbeide å skrive kort?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #17 Skrevet 2. januar 2006 Jeg fikk mange - sendte mange også! Koselig å få noe annet enn regninger og reklame i postkassa!
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #18 Skrevet 5. januar 2006 Nei, syns ikke jeg fikk mange kort i år. Det er ett par jeg savner å høre fra faktisk....
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #19 Skrevet 9. januar 2006 I år har vi ikke sendt et eneste julekort....... vi har forsåvidt ikke fått så mange heller, rundt femten tror jeg........... ← ikke så mange, du fikk jo 15 kort uten å ha sendt et eneste selv fornærmende for oss som fikk 0 eller 3-5 kort
Gjest bamsemums Skrevet 9. januar 2006 #20 Skrevet 9. januar 2006 Synes vi sendte maaaaaange fler julekort enn vi mottok, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå