AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 44 år gammel dame her som seriøst har begynt å lure på om (single) ærlige, seriøse og trofaste menn fortsatt finnes.. og hvor finner man dem i så fall? 😅 Anonymkode: 9c655...a38
Gjest Kanten av stupet Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Jeg tror de er på jobb.. 😏 Også på en lørdag da!!? 😮
Krist1an Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Sett deg opp en liste som er dine krav til en mann, så brenner du opp denne listen og ordner deg med en greit utfylt profil på en datingside 🖖 1
Hjelpsom Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 Hehe, noen av oss finnes fortsatt. Jeg er dønn ærlig og forventer ærlighet tilbake. Er i allefall seriøs når jeg finner noen jeg liker og liker meg. Jeg er i allefall trofast, det er bare å spørre ekskona 😀 6 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Krist1an skrev (Akkurat nå): Sett deg opp en liste som er dine krav til en mann, så brenner du opp denne listen og ordner deg med en greit utfylt profil på en datingside 🖖 Nei takk, jeg treffer helt folk IRL i stede. Men det går kanskje ikke lengre? 😜 Anonymkode: 9c655...a38
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 Useless skrev (2 minutter siden): Hehe, noen av oss finnes fortsatt. Jeg er dønn ærlig og forventer ærlighet tilbake. Er i allefall seriøs når jeg finner noen jeg liker og liker meg. Jeg er i allefall trofast, det er bare å spørre ekskona 😀 Da tenker jeg vi bare kan gifte oss med en gang(!!) for jeg gir snart opp 😅 Anonymkode: 9c655...a38 2
Hjelpsom Skrevet 4. mars 2023 #9 Skrevet 4. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da tenker jeg vi bare kan gifte oss med en gang(!!) for jeg gir snart opp 😅 Anonymkode: 9c655...a38 Forsiktig med hva du ønsker deg 🤣. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #10 Skrevet 4. mars 2023 Useless skrev (Akkurat nå): Forsiktig med hva du ønsker deg 🤣. Det er jeg alltid, og jeg får aldri det jeg vil ha, så da går jeg for uforsiktig denne gangen så kanskje jeg er mer heldig 🙌🏻 Anonymkode: 9c655...a38
Andro Skrevet 4. mars 2023 #11 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da tenker jeg vi bare kan gifte oss med en gang(!!) for jeg gir snart opp 😅 Kan jeg få være brudepike? Jeg er 52 år, og tror det er min siste sjanse til å opptre i rosa tyll! 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Skrevet 4. mars 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Kan jeg få være brudepike? Jeg er 52 år, og tror det er min siste sjanse til å opptre i rosa tyll! Haha 🤣 Ja såklart! Anonymkode: 9c655...a38 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): 44 år gammel dame her som seriøst har begynt å lure på om (single) ærlige, seriøse og trofaste menn fortsatt finnes.. og hvor finner man dem i så fall? 😅 Anonymkode: 9c655...a38 Ja de finnes. Men de ønsker ikke desperate damer som har møtt veggen. Anonymkode: 8ebe7...6da 1 1
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #14 Skrevet 4. mars 2023 Vel du beskriver en golden retriver. jeg tror mange menn har mer å by på enn ærlig seriøs og trofast. jeg mener ikke at man skal fokusere på hårfarge eller yrke, men å være ærlig og trofast er et absolutt minimum. Jeg liker at menn jeg treffer har referanser (det vil si at de kjenner noen jeg kjenner) Jeg tør ikke begi meg ut på kjøttmarkedet. Jeg er redd for å møte alle de sinte mennene på tinder, men det er selvsagt basert på ingenting. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Skrevet 4. mars 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: 44 år gammel dame her som seriøst har begynt å lure på om (single) ærlige, seriøse og trofaste menn fortsatt finnes.. og hvor finner man dem i så fall? 😅 Anonymkode: 9c655...a38 Er det så mye mere seriøst å mistenkeliggjøre menn som kjønn tenker du? La oss ha et lite tankeeksperiment ... En 44 år gammel mann har seriøst begynt å lure på om single ærlige, seriøse og trofaste kvinner finnes. Er sjansen størst for at det er alle kvinner som er problemet, eller tror du kvinner ville tipset han om å se seg selv i speilet, og forsøke å forbedre seg selv? Anonymkode: 702ac...e77 4
Epictetus Skrevet 4. mars 2023 #16 Skrevet 4. mars 2023 Jada. Det finnes bra mennesker. Og fint at du har de kriteriene du har. Husk bare på at når kroppen din blir kåt eller forelsket, så bruker den ikke samme vilkårene for å velge, så ikke alltid lurt å bruke de følelsene for å velge partner.
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #17 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det så mye mere seriøst å mistenkeliggjøre menn som kjønn tenker du? La oss ha et lite tankeeksperiment ... En 44 år gammel mann har seriøst begynt å lure på om single ærlige, seriøse og trofaste kvinner finnes. Er sjansen størst for at det er alle kvinner som er problemet, eller tror du kvinner ville tipset han om å se seg selv i speilet, og forsøke å forbedre seg selv? Anonymkode: 702ac...e77 Dette er problemet. Du kupper en tråd om en kvinne som bare lurer på om det finnes noen som passer for henne. Riktig svar er å støtte henne, men du velger: Statistikken viser at kvinner er problemet, og forteller alle hva kvinner kommer til å mene og si. Dette er ikke sexy. Ikke vær så sint og vri alt til å handle om din agenda. Det er ingen konkurrnse. 5 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #18 Skrevet 4. mars 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Dette er problemet. Du kupper en tråd om en kvinne som bare lurer på om det finnes noen som passer for henne. Riktig svar er å støtte henne, men du velger: Statistikken viser at kvinner er problemet, og forteller alle hva kvinner kommer til å mene og si. Dette er ikke sexy. Ikke vær så sint og vri alt til å handle om din agenda. Det er ingen konkurrnse. Ja det jo klart, forfatteren av kommentaren glemte sikkert at det er en kvinnes rett å inneha rollen som offer... Anonymkode: 8ebe7...6da 2
Helene1982 Skrevet 4. mars 2023 #19 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det jo klart, forfatteren av kommentaren glemte sikkert at det er en kvinnes rett å inneha rollen som offer... Anonymkode: 8ebe7...6da Det å lufte en problemstilling er ikke det samme som å ta offerrollen. Det må gå an å mene noe uten at folk kaster moteord på deg. Du er den eneste som sutrer. TS lurer på om det finnes en mann der ute for henne.Det er ikke å være offer, det er å være løsningsorientert. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #20 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det så mye mere seriøst å mistenkeliggjøre menn som kjønn tenker du? La oss ha et lite tankeeksperiment ... En 44 år gammel mann har seriøst begynt å lure på om single ærlige, seriøse og trofaste kvinner finnes. Er sjansen størst for at det er alle kvinner som er problemet, eller tror du kvinner ville tipset han om å se seg selv i speilet, og forsøke å forbedre seg selv? Anonymkode: 702ac...e77 Har jeg mistenkeliggjort menn?? Hvor, og hvordan? TS Anonymkode: 9c655...a38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå