Gå til innhold

Ikke vært i syden eller kjørt fly enda..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg fløy første gang som 15-åring. Tur/Retur Oslo - Trondheim. Kun fordi jeg hadde mast så lenge om å få fly. I etterkant har jeg flydd frem og tilbake ved fire anledninger. Jeg er 22 år i år. 

Folk på min alder får hakeslepp når jeg forteller det. Vi er verken fattige eller over gjennomsnittet miljøbevisste i min familie. Jeg hadde vært over «hele» fastlandseuropa med bil før jeg var ti, og da gjerne med amerikansk bil som slukte bensin. 

Husker jeg allerede i barnehagen drømte om å dra til syden fordi «alle» var der. Jeg trodde riktignok syden var et land😜 Vi satte en putekasse bak bilen da jeg var åtte og kjørte til Italia. Vi sov i telt. Jeg var SÅ stolt av det store teltet vårt. På den ferien fikk jeg endelig sånne fletter som alle de andre jentene i klassen hadde fått på stranda i syden. 

Jeg kommer nok til å ta med mine fremtidige barn på fly tidligere enn hva mine foreldre gjorde, men ikke fordi det er «dårlig gjort» å gjøre noe annet. Er mest fordi jeg vil dra til Canada, Australia, Asia og sånne plasser.

Anonymkode: 1aef4...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi skriver 2025, jeg er 46 å har aldri hvert i syden, første gang jeg tok fly var jeg 18 år (jobbrelatert) siste gang var for 6-7 år siden, siste kjærestetur vi hadde

Anonymkode: 22fe0...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...