Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet siden begynnelsen av november, og vært eksklusive hele tiden. jeg begynner å bli klar for å ta det et steg videre, vi bruker mye tid sammen, snakker hver dag og oppfører oss som kjærester. Det er ofte han som tar kontakt først om vi ikke har kommunisert i løpet av dagen.  Vi har en åpen og god kommunikasjon, også om vanskelige ting. 

Så på onsdag tok jeg opp dette, at jeg syns vi har det fint og at jeg kunne tenkt meg til å begynne å kalle oss for det vi oppfører oss som. Og han var enig, men han var ikke klar. Han har etter det sagt at han vil være kjæresten min, men han får litt panikk av tanken. 

Helt ærlig. Så kjenner jeg en litt sånn "blæh" følelse når jeg vet jeg skal møte han i kveld, jeg ble egentlig litt lunken til hele greia nå. Jeg vil ha en mann som vet at han vil ha meg, og som tør vise det. Ikke en som vil men ikke tør. 

Er jeg urimelig og for travel? Eller er følelsen min av at dette ikke fører noen steder berettiget? 🤷‍♀️

Anonymkode: 092d6...f12

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Er dere veldig ung så kan jeg forstå hans frykt, jeg var slik selv i 20-årene for eksempel. Rett for å gå inn i noe forpliktende. Er han eldre derimot, så er det jo litt spessielt. 

Anonymkode: c9cea...aa6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er han? Er dere veldig ung så kan jeg forstå hans frykt, jeg var slik selv i 20-årene for eksempel. Rett for å gå inn i noe forpliktende. Er han eldre derimot, så er det jo litt spessielt. 

Redd* skulle det stå.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er i midten av tredveårene..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi er i midten av tredveårene..

Hmm, virker litt rart da ja. Har han vært lenge singel da/finnes det et nyere brudd eller en annen god forklaring for hvorfor han skal være "redd" for et nytt forhold? 

Jeg hadde tatt dette opp med han i kveld når dere møtes, fortalt hvordan dette føles for meg og gravd litt i hvorfor han blir redd.

Kan hende han har en god grunn, kan hende han bare er useriøs - så får man ta det der fra :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns at det er et dårlig tegn at noen ikke vil vedkjenne seg å være den andres kjæreste, når dere åpenbart er mye sammen.
Ut fra min erfaring ville jeg tolket det som om han er redd for at det skal lukke muligheter for å bli sjekka opp av andre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært lenge singel, men ikke noen typisk rundbrenner i årene som singel. 

Men ja, vi får se hva som skjer i kveld. Helt ærlig kjenner jeg jo på at mye av mine positive følelser for han forsvant og jeg kunne tenkt meg å bare være hjemme 🤷‍♀️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, dette hadde jeg også reagert på

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal alltid være så mye fremgang med damer i forhold. Det må alltid lede noe sted. Kan ikke bare være fornøyd med å ha det bra sammen og slå seg til ro med det. Skal alltid være et jag etter neste steg.

Anonymkode: 54773...3d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en slik i ett år. Han kunne aldri bestemme seg, noen ganger ville han og noen ganger ikke. Han var også slik at han tok kontakt hvis ikke jeg hadde gjort det i løpet av dagen. Alltid god natt melding og han ville alltid at jeg skulle være hos han i frihelgene mine. Alle rundt så oss som eksklusive. Så var det en fest vi skulle på og sent på kvelden dukket det opp ei han tydeligvis hadde avtalt skulle komme (ingen andre på festen kjente henne). Sånn endte det. Jeg synes du skal sette hardt mot hardt. Du fortjener noe mere enn ett halvveis forhold.

Anonymkode: cfe55...5c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært ekstremt turnoff for meg. Jeg trenger en selvsikker mann som vet hva han vil ha. Hadde han vært 19 år hadde det vært en annen sak, men en godt voksen mann i midten av 30-åra? Nei ellers takk. Enten så har han psykiske problemer som gjør at han er «redd» for sånne ting, eller så ønsker han faktisk ikke å være kjæresten din 

Anonymkode: 20faf...91f

• Liker 1
Skrevet

Etter flere måneder med dating, så burde man vite hva man vil. Nei, dette hadde jeg ikke giddet. Du fortjener noe bedre enn dette:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, det er godt å høre at jeg ikke er helt crazy 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det TS?🥰

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det skal alltid være så mye fremgang med damer i forhold. Det må alltid lede noe sted. Kan ikke bare være fornøyd med å ha det bra sammen og slå seg til ro med det. Skal alltid være et jag etter neste steg.

Anonymkode: 54773...3d9

Jeg syntes ikke det er så mye "jag" å ønske å vite om man er kjæreste eller ikke etter fire måneder med dating (Og ja, jeg er også mann). Det er ikke ekteskap og fire barn man spør om liksom. Jeg hadde nok også blitt lunken til en kvinne som fortsatt ikke visste i hvilken retning hun ønsket å ta det videre i, etter fire måneder, i alle fall uten en god grunn som alvorlig sykdom e.l. "Ikke klar" er som regel ikke en slik god grunn, det betyr som regel at h*n ikke er klar for han/henne. 

Anonymkode: 98832...a37

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...