AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Noen klare tegn å se etter? Jeg er så lei av menn som er utro, som lyver og har flere kvinner samtidig. Jeg har de siste 2,5 årene bedd alle jeg har møtt på Tinder om å bare være åpen, jeg er selv åpen for det meste. Og er det FF forhold han er ute etter kan han bare si det. Gang på gang opplever jeg at de lyver. Nå har jeg holdt på med en i 6 mnd og jeg begynner å få følelser. Han sier han også har følelser, for 4 mnd siden avtalte vi at vi skulle være eksklusive. Problemet mitt er at jeg føler noe skurer, jeg tror det er måten han er på… Han er 39 år gammel, gamer mye sammen med kompiser som er mer enn 10 år yngre enn han. Vi har mest kontakt på Snapchat, han er veldig aktiv der men er aldri på Snap kartet, jeg ser jo at han ofte er inne på Snap men ser aldri hvem han Snapper med. Han kan også være litt av og på, enkelte dager er det stillere enn andre, men dette kan for så vidt være normalt, jeg selv har dårlige dager av og til. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke jeg. Han har en sønn på 13, og vært gift i 5 år, da vi møttes hadde han vært singel i litt over ett år. Det er liksom bare en følelse som sier at noe skurer, og jeg vet ikke om det er det at jeg har mye dårlig erfaringer, i dating men også med en x som var utro 14 ganger i løpet av de 3 årene vi var sammen. Så, har dere noen innspill å komme med? Anonymkode: e5ba8...fb8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Følg magefølelsen din, den har alltid rett Du kan spørre han om han vil bli kjærester, det er vanlig steg etter før 6 måneder. Sannsynligvis kommer han til å nøle og bortforklare seg med at han har barn og mye annet å tenke på men at han ikke vil miste deg (pga tilgang til sex og selskap og alle kjærestefordeler men uten å være kjæreste) men det er bortkastet å henge med han i 6 mnd til når han egentlig kanskje ikke ser for seg å skape et liv med deg Anonymkode: 5aaab...fde
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Problemet her er at du er en kvinne som overtenker og leter etter feil og ting å henge deg opp i. Om alle menn du møter er dårlige og/eller utro så er jo den røde tråden deg. Anonymkode: 535f1...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Hæ, han er aldri på snapkartet, og det ser du på som et dårlig tegn....? Og du ser aldri hvem han snapper med, hvordan mente du at du skulle kunne sett det? Anonymkode: e4b0b...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå