AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Jeg er mye alene, men ikke ensom, da. Leser om mange her inne uten venner og da lurer jeg på om dette forumet lindrer noe av ensomhetsfølelsen? Jeg føler jeg er en del av et fellesskap og kan kommunisere uforpliktende med andre her og at det har en verdi i seg selv. Synes KG også har en underholdningsverdi, men av og til synes jeg ufattelig synd på dem med åpenbart store psykiske utfordringer som skriver her inne - da må jeg hopper over til lettere tema type «hva gjester gjør som irriterer». Konkrete gode råd og tips har jeg også fått - og prøvd og gitt i beste mening. Hva bruker du KG til? Anonymkode: 19d76...00a 2
Daria Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Jeg bodde en periode langt borte fra alt og alle, da var KG en av mine viktigste kilder til sosial kontakt, jeg ville nok følt meg mer ensom (og hatt høyere telefonregning) uten. Men jeg traff jo folk ellers også - jeg tror KG kan være et godt supplement til, men ikke en fullgod erstatning for, faktisk sosialt samvær og menneskelig kontakt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): men av og til synes jeg ufattelig synd på dem med åpenbart store psykiske utfordringer som skriver her inne Anonymkode: 19d76...00a Hvordan plukker du ut disse antagelig stakkars skjebnene da? Med røntgensynet ditt? Anonymkode: 299ad...c1b 1
AkbarOnkel Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Det er delvis derfor jeg av og til henger her Er så og si helt alene her jeg bor nå, og da blir enkelte helger kjedelige om jeg ikke reiser hjem, da. I slike tilfeller er KG en gøy plass å henge på, synes jeg😁
Andro Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Bruker det slik som ts. Jeg er ikke ensom, og har det ikke ugreit. Når jeg er alene og slapper av bruker jeg det som underholdning, og jeg liker debatter. Jeg lærer litt om hvordan andre faktisk kan tenke, og finner en del underholdning i det. En sjelden gang er det også tråder som er litt opplysende, og det liker jeg. Som nerd har jeg mye faktakunnskap som jeg ikke plager andre med i det daglige, men som det er en glede å strø over folk som spør om ting på nett. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Skrevet 4. mars 2023 Jeg kan føle det motsatte. Innimellom er det så mye fordommer, så mye stygge kommentarer og hets mot helt vanlige ting her inne. Viss du ikke lever helt a4 og har livet ditt 100% på stell og ser bra ut så kommer det mye grums frem i tråder. Da må jeg logge av kg en stund og tar meg mye heller en fjelltur mutters aleine, mye mindre ensomt det. Anonymkode: 1acfe...92c
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #8 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvordan plukker du ut disse antagelig stakkars skjebnene da? Med røntgensynet ditt? Anonymkode: 299ad...c1b De syke beskriver selv sin situasjon slik at framkommer av teksten. Trenger ikke røntgensyn, det holder med ordinær leseforståelse. Anonymkode: 19d76...00a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå