AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Liker smaken. Men forstår ikke når det passer og hvilken😊 Anonymkode: d3889...84a
Anonym11223344 Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Jeg bruker mye eddik, og særlig i salatdressinger. Gjerne i et forhold 1/4 eddik, og resten vann og matolje. Du velger selv type eddik, olje og krydder. Selv heller jeg mot at smaksløs eddik ofte smaker best, særlig til fisk som erstatning for sitron. 1
Tvist Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Bruker eplecidereddik til agurksalat. Hvitvinseddik og olje til salat. Eller balsamicoeddik, elsker balsamicoeddik. Balsamicoeddik brukers til salat. Jeg bruker den også til å steke løk og sopp i, med litt salt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Jeg følger enten oppskrift, eller jeg bruker eddik som passer til maten jeg lager. Hvitvinseddik og rødvinseddik til fransk mat, sherryeddik til spansk mat, balsamico til italiensk, riseddik til asiatisk mat, og eplesidereddik fra Hardanger til norsk mat. Ellers er det bare å smake seg fram til hva man foretrekker. Sherryeddik og balsamico er rundere og søtere enn feks hvitvinseddik, og det virker inn på hva de passer til. Anonymkode: a2641...93f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå