Gå til innhold

Jeg mister kontakt med veninner men ikke med kompiser.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skadet meg i en ulykke for flere år siden, og har pga helseproblemer hatt problemer med å holde på vennskap.

Mistet mange venner siden jeg ikke lenger klarte å gå på byen, konserter, reise på venneturer osv.

Har tilfeldig kontakt med et par venninner og kun éi bor i min by.

Kompisene mine har jeg mye mer kontakt med, og har ikke mistet kontakt med så mange.

Jeg lurer på hvorfor? Er det vanligere at damer bare finner nye veninner hvis ei "faller fra", mens menn holder på de vennene de har?

Har forøvrig alltid hatt mannlige venner, i forhold til flere av mine veninner som aldri har hatt egne kompiser.

Synspunkter?

Anonymkode: 04756...5b0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som har noen gode synspunkter?

Skrevet

Jeg tror det handler om folk og relasjoner og ikke om kjønn.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje svaret er at de har flyttet? Eller at du kommuniserer på en måte som menn forstår bedre? Jeg tror at det er tilfelle for min del. Det er lettere for meg å ha vennskap til menn, og jeg tror det har noe med kommunikasjon å gjøre. Kanskje også at det handler om å gjøre noe sammen i større grad enn med kvinner,

Endret av Andro
  • Nyttig 1
Skrevet
Andro skrev (6 minutter siden):

Kanskje svaret er at de har flyttet? Eller at du kommuniserer på en måte som menn forstår bedre? Jeg tror at det er tilfelle for min del. Det er lettere for meg å ha vennskap til menn, og jeg tror det har noe med kommunikasjon å gjøre. Kanskje også at det handler om å gjøre noe sammen i større grad enn med kvinner,

Alder betyr også en del. Kvinner med små barn har ofte mindre tid til venner for en periode,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (20 minutter siden):

Alder betyr også en del. Kvinner med små barn har ofte mindre tid til venner for en periode,

Mine veninner har store barn eller er barnløs, mens kompisene er barnløse eller skilte.

Ts

Skrevet

Varierer litt, mistet kontakt både med jentevenniner og guttekompiser

Skrevet

Men man må bare gjøre innsats i et vennskap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...