Gjest 1111 Skrevet 27. desember 2005 #1 Skrevet 27. desember 2005 Blir mye plunder når jeg skal sette meg inn i dette, så da lurer jeg på littavhvert.. (har Sparebanken Pluss) Blir betalingene mine betalt akkurat på forfallsdatoen? Hvor lang tid tar det før saldoen blir oppdatert? (kjæresten sier to dager :klø: )
Lassie Skrevet 27. desember 2005 #2 Skrevet 27. desember 2005 Jeg kjenner ikke til Sparebanken Pluss, men jeg har Sparebanken Hedmark, og der blir pengene trukket med en gang og ny saldo blir også oppdatert umiddelbart.
ebba Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Jeg bruker skandiabanken. Og der blir det trukket enten med engang eller dagen etterpå. Og ny saldoen blir oppdatert når pengene har blitt trukket!
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Tror hvertfall noen banker har det slik at betalingersom legges inn før 1200 (formiddag) går samme dag, mens de etter får neste dags dato.
Gjest Carmensita Skrevet 27. desember 2005 #5 Skrevet 27. desember 2005 Tror hvertfall noen banker har det slik at betalingersom legges inn før 1200 (formiddag) går samme dag, mens de etter får neste dags dato. ← Jepp. Det er Postbanken.
Gjest 1111 Skrevet 28. desember 2005 #6 Skrevet 28. desember 2005 Så rart.. Jeg la inn en regning og den har kommet inn i en mappe som heter "forfallsmappe" og pengene har ikke blitt trukket fra min konto, til tross for at det er tre dager siden jeg "betalte" regningen.
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #7 Skrevet 29. desember 2005 Du er sikker på at regningen er betalt? Hvilken dato satte du at den skulle betales på? Dersom datoen er fremover i tid, vil ikke pengene bli trukket før denne dagen.
Gjest 1111 Skrevet 29. desember 2005 #8 Skrevet 29. desember 2005 Jeg har egentlig fått svar på spørsmålet mitt nå og pengene er trukket Takk for hjelpen alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå