Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir mye plunder når jeg skal sette meg inn i dette, så da lurer jeg på littavhvert.. (har Sparebanken Pluss)

Blir betalingene mine betalt akkurat på forfallsdatoen?

Hvor lang tid tar det før saldoen blir oppdatert? (kjæresten sier to dager :klø: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Sparebanken Pluss, men jeg har Sparebanken Hedmark, og der blir pengene trukket med en gang og ny saldo blir også oppdatert umiddelbart.

Skrevet

Jeg bruker skandiabanken. Og der blir det trukket enten med engang eller dagen etterpå. Og ny saldoen blir oppdatert når pengene har blitt trukket!

Skrevet

Tror hvertfall noen banker har det slik at betalingersom legges inn før 1200 (formiddag) går samme dag, mens de etter får neste dags dato.

Gjest Carmensita
Skrevet
Tror hvertfall noen banker har det slik at betalingersom legges inn før 1200 (formiddag) går samme dag, mens de etter får neste dags dato.

Jepp. Det er Postbanken.

Skrevet

Så rart.. Jeg la inn en regning og den har kommet inn i en mappe som heter "forfallsmappe" og pengene har ikke blitt trukket fra min konto, til tross for at det er tre dager siden jeg "betalte" regningen.

Skrevet

Du er sikker på at regningen er betalt? Hvilken dato satte du at den skulle betales på? Dersom datoen er fremover i tid, vil ikke pengene bli trukket før denne dagen.

Skrevet

Jeg har egentlig fått svar på spørsmålet mitt nå og pengene er trukket :) Takk for hjelpen alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...