AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 Tenkte å ta med mannen på en liten overraskelsestur i noen dager i april. Har nesten bestemt meg for enten Krakow eller Budapest. Vi har ikke besøkt noen av stedene av enda, flyturen er kort og de ser greie ut begge to. Vi liker å rusle rundt og se på alt mulig - bare oppleve byene/atmosfæren, spise på restauranter og shoppe litt. Kan få inn litt kultur/historie, men vi pleier ikke løpe ned museer osv. Noen som har noen tanker? Anonymkode: 26ea5...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 Velg Budapest Anonymkode: 9d9c5...aa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Del Skrevet 4. mars 2023 Budapest! Men det spørs hva slags ferie dere ønsker, da. Krakow er ganske liten. Budapest er en storby. Anonymkode: c5a00...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2023 #4 Del Skrevet 5. mars 2023 Begge byer er verdt et besøk i løpet av livet. For en kjærestetur hadde jeg nok valgt Budapest. Byen er større, og dere kan besøke det termiske badet som jo er ganske romantisk. I motsetning til Krakow der en dagstur til Auschwitz er en naturlig del av besøket. Det sagt er torget og sentrum i Krakow veldig koselig, med mye god mat og hyggelige steder. Anonymkode: 3b0f6...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 5. mars 2023 #5 Del Skrevet 5. mars 2023 Budapest! Fantastisk by i et flott land! Perfekt for kjærestetur mtp spa/bad 🤩 Krakow er og en fin by, helt klart verdt et besøk, men ikke like kjæresteturete 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #6 Del Skrevet 6. mars 2023 Slår et slag for Krakow, jeg. Billig å bo og spise (det gjelder sikkert også Budapest). Noe av det kuleste utelivet med veldig billig øl i Kazimierz (den jødiske bydelen) utpå kvelden. Helt fantastisk å sitte på et bord ved torget der og se på folk når det er mildt/varmt i lufta. Jeg skal dit igjen med en venninne om et par mnd. Denne gangen har vi bestilt oss en dagstur til Zakopane, oppe i fjellene, med noen timer på et av de mange badestedene med varme kilder. Anonymkode: 4cc1b...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #7 Del Skrevet 4. mai 2023 Har vært i Budapest, og anbefaler sterkt den byen. Var der med folkehøgskolen. Anonymkode: 801be...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Del Skrevet 4. mai 2023 Krakow er mindre, grønnere og roligere. Budapest er mer storby, endel trafikk og med «mektigere» arkitektur. Velg det som passer dere. Anonymkode: b55ef...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #9 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg liker Krakow best. Fin gamleby med mye å se, stor markedshall på torget. Og fine utflukter som Auschwitz eller Zakopane. Anonymkode: 0f5ad...774 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #10 Del Skrevet 4. mai 2023 Auschwitz er heavy kost. Så tenk nøye igjennom hvis dere skal på kose reise, er ikke noe koselig å besøke Auschwitz Anonymkode: 22bda...d5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå