Nuttery Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Er det noen som har disse som kan si litt om dette? De inneholder 99% bomull og 1% elastan. Jeg synes de satt stramt over hoftene, løst på beina og litt løse i midjen i størrelse 36. Den ansatte i butikken ga meg ikke noe godt svar. Jeg er redd for å kjøpe buksen, og etter noen timers bruk faller den nesten av/sitter sluskete.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Den utvider seg vel på samme måte som andre jeans? Og så går den inn igjen når den blir vasket. Som er vanlig for jeans. Jeg har den, men jeg har jo ikke målt den før og etter vask. Forstår ikke hva slags svar du venter egentlig? Anonymkode: 1ff84...7c5
Nuttery Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den utvider seg vel på samme måte som andre jeans? Og så går den inn igjen når den blir vasket. Som er vanlig for jeans. Jeg har den, men jeg har jo ikke målt den før og etter vask. Forstår ikke hva slags svar du venter egentlig? Anonymkode: 1ff84...7c5 Noen jeans utvider seg mye, noen ingenting, andre holder sånn tilnærmet fasongen. Det er individuelt fra bukse til bukse. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Synes ikke den utvider seg noe særlig. Men litt er det jo alltids. Sitat Anonymkode: 16f97...f0b
Nuttery Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Synes ikke den utvider seg noe særlig. Men litt er det jo alltids. Anonymkode: 16f97...f0b Jeg har kjøpt de nå, så håper på det beste 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå