Gå til innhold

Transfob og homofob republikaner vil forby drag. Bill Lee har selv drevet med drag.

Anbefalte innlegg

Gjest Velvia
Skrevet

Det sies at de mest transfobe og homofobe menneskene selv har problemer med egen identitet og selvaksept. Nå skal republikanere forby drag på offentlig sted hvor det finnes barn og denne loven har en rekke potensielle konsekvenser.

Når man har en så trangsynt og lite tolerant holdning til livet og andre mennesker er veien kort til at disse folkene finner grunner til at transkvinner skal fengsles for å oppholde seg i nærheten av barn.

Bill Lee mener dragshows er gay-grooming av barn. Ideologisering eller hjernvasking av barn til at de skulle plutselig finne ut av de var homofile eller trans. En retorikk som er hyppig brukt på KG forøvrig.

Når viser det seg at denne Bill Lee selv har drevet med drag og bekrefter ikke dette egentlig bare påstanden om at de mest homo-og transfobe egentlig er det selv?

https://www.dagsavisen.no/nyheter/2023/03/03/de-kaller-dragshow-for-gay-grooming/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er så gærne 😂 Er det massevis av barn på drag show? – nei. Jeg forstår ikke at amerikamere gidder å finne seg i å bruke arbeidskraft og papir på sånt vissvass. Jeg greier ikke å nøste i hvordan han kan forsvare at dette er grooming av noe som helst. Gi meg tallene på barn som har bevitnet drag show og andelen som har blitt akutt homofile eller transexsuelle. Hadde det vært i Norge, hadde jeg etter å ha ledd ferdig, blitt litt sur over at folkevalgte fokuserer på å være fun-police i stedet for reelle problemer.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Endret av Hottentottmamma
Skrevet

Only in America.

• Liker 1
Gjest Velvia
Skrevet (endret)
3 hours ago, Helene1982 said:

Folk er så gærne 😂 Er det massevis av barn på drag show? – nei. Jeg forstår ikke at amerikamere gidder å finne seg i å bruke arbeidskraft og papir på sånt vissvass. Jeg greier ikke å nøste i hvordan han kan forsvare at dette er grooming av noe som helst. Gi meg tallene på barn som har bevitnet drag show og andelen som har blitt akutt homofile eller transexsuelle. Hadde det vært i Norge, hadde jeg etter å ha ledd ferdig, blitt litt sur over at folkevalgte fokuserer på å være fun-police i stedet for reelle problemer.

Ja, tydeligvis :) Viktig å beskytte familiens verdier mot dragartister vet du...

Tranny Bill får ihvertfall en ny dobbelbetydning 😄

https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/t_fit-560w,f_auto,q_auto:best/rockcms/2023-02/230227-possible-gov-tenn-bill-lee-high-school-image-ac-838p-7f1c06.jpg

Endret av Velvia
Skrevet

Jeg er enig i at den loven er problematisk, og forstår ikke helt problematikken med barn og dragshows. Jeg har vært på en god del dragshows opp gjennom, og er barndomsvenn med en som kler seg ut i drag og driver med dette aktivt. Syns det er veldig moro, men hadde nok ikke tatt med små barn - på linje med at jeg ikke hadde tatt med små barn på burlesque. 

Denne loven burde jo heller handlet om aldersgrense for å komme inn på slike show. 

Jeg syns dog det er en reach å si at denne mannen "har drevet med drag" når det kun finnes et bilde av at han har på seg et cheerleaderkostyme på high school. 

Dragartister og transpersoner er vel også to helt forskjellige ting? Han jeg kjenner som er dragartist er en helt normal mann ellers ihvertfall. 

• Liker 1
Skrevet

Barn har ikke noe på drag å gjøre. Det er det som er greia. Mannfolk som føler for å skreve i dameklær kan gjerne gjøre det på nattklubb. Slutt å være så forbanna naive og openminded av hele vettet ramler ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
parmanoia skrev (Akkurat nå):

Barn har ikke noe på drag å gjøre. Det er det som er greia. Mannfolk som føler for å skreve i dameklær kan gjerne gjøre det på nattklubb. Slutt å være så forbanna naive og openminded av hele vettet ramler ut. 

Jeg er helt enig. På samme måte som at de ikke har noe i operaen å gjøre før de har lært seg å sitte stille og ikke minst har glede av det. barn bør sikkert ikke se cats heller da de kan tro at de er katter … Drag show er underholdning og ikke politikk. Om du ikke liker det, ikke kjøp billett. Men man er rimelig hysterisk om man blir krenket av å se folk i kostymer.

• Liker 1
Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg er helt enig. På samme måte som at de ikke har noe i operaen å gjøre før de har lært seg å sitte stille og ikke minst har glede av det. barn bør sikkert ikke se cats heller da de kan tro at de er katter … Drag show er underholdning og ikke politikk. Om du ikke liker det, ikke kjøp billett. Men man er rimelig hysterisk om man blir krenket av å se folk i kostymer.

Du er også dum og naiv. Sorry. 

• Liker 2
Skrevet
parmanoia skrev (3 minutter siden):

Jeg kunne vært 5 år og sagt du er dummere og faren min er sterkere enn faren din, men jeg er ikke 5 år. Takk. Det er ingen ting som smaker mer som seier i en debatt enn personangrep. 🎩 Jeg tror du kan bedre.

Skrevet

Jeg kunne vært 5 år og sagt du er dummere og faren min er sterkere enn faren din, men jeg er ikke 5 år. Takk. Det er ingen ting som smaker mer som seier i en debatt enn personangrep. 🎩 Jeg tror du kan bedre.

Hvorfor skulle menn ville opptre med å skreve i nesten ingenting eller lakk og lær for barn, tenker du??? Og hvorfor ta med barn dit??? Hvis voksne ikke klarer selv å fatte at det er totalt fucka, så får noen sette ned foten og forby det. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er synet deres på menn i skjørt som lokker barn inn i en fantasiverden hver søndag? - Og gjerne byr på te og kaker etterpå? Er ikke det grooming? Og har ikke disse prestene en verre historie å se tilbake på mtp. seksuallovbrudd og drap?

Det er også en feilslutning at dragshow er utøvd av homofile, selv om det ganske natulig er mest attraktivt for transpersoner og andre som leker med kjønnsuttrykk og kjønnsidentitet. Drag er en kunstform, en måte å uttrykke seg på. Ikke en legning.

Et stivbeint og feiltolket syn på religion har alltid vært skadelig for barn, og når det dyrkes politisk vet vi at de bygger et farlig samfunn. Dette er ikke kunnskapsbaserte vedtak. Det er reint føleri. Hysteri, av gamle grå menn.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg var barn satt hele familien rundt skjermen og ble underholdt av Great Garlic Girls. Det var tider, det.

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, parmanoia said:

Pleier du å kalle folk som er helt enig med deg for dumme og naiv?😶

Skrevet
parmanoia skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skulle menn ville opptre med å skreve i nesten ingenting eller lakk og lær for barn, tenker du??? Og hvorfor ta med barn dit??? Hvis voksne ikke klarer selv å fatte at det er totalt fucka, så får noen sette ned foten og forby det. 

Hvilket show har du vært på? Naken drag med lakk lær og skræving? Dette er ikke et typisk drag show. Det er ikke skræving, men musikk og  humor. null skræving.

• Liker 2
Skrevet

Drag er en kunstform, my ass. Mulig det var det før, da GGG var store. Det jeg har sett på nett av drag nå, er stort sett feite og halvfeite menn som vralter rundt og gjør spastiske bevegelser i trange klær og sminke og parykk. 

• Liker 2
Skrevet
Btw skrev (3 minutter siden):

Nei. Bare når de ER dumme og naive. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvilket show har du vært på? Naken drag med lakk lær og skræving? Dette er ikke et typisk drag show. Det er ikke skræving, men musikk og  humor. null skræving.

Vært på dragbingo ja. Veldig seksualisert. Sikkert gøy for mannfolk som ikke har noe imot å bli dratt opp på scena for å bli liksom tatt-bakfra. 

Endret av parmanoia
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Trodde du det var vanlig bingo? Og hva er drag bingo? Bør det forbys?

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Btw said:

Ah, glem hva jeg skrev. Dragshow er ekvivalent med strippeshow. Barn har ingenting der å gjøre. Dragartistene kan selv drikke te og strippe med sin egne barn - tipper at barnevernet gir dem et frikort fordi de er redd å bli stemplet som xfober. Totalt disgusting. 

Endret av Btw
  • Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...