Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvilket tilfelle ville det være så viktig for deg å holde en time hos gynekolog hemmelig for mannen din at du ville lyve til han om det?

Anonymkode: 6281e...357

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde vært utro og måtte til gynokolog for å få behandling for kjønnsyskdom.

Anonymkode: 7e822...98a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde vært utro og skulle sjekke for kjønnssykdommer. Eller om jeg mistenkte mannen for å være utro og ville sjekke meg selv. 

Men jeg hadde fortalt om timen og bare funnet opp en annen grunn til sjekk. 

Anonymkode: cc7dd...2e5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man lyve om det? Alle kvinner går til gynekolog. 

Anonymkode: 61488...583

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg visste mannen var utro og jeg måtte sjekke meg.

Hvis jeg hadde uforklarlige endringer eller smerter. 

Anonymkode: 11b2f...4c7

• Liker 1
Skrevet (endret)

1. besøket hos gyn er en konsekvens av utroskap ( enten at jeg hadde vært utro eller at jeg mistenkte utroskap hos han og smitte av kjønnssykdom)  2. at det var relativt nytt forhold og at jeg ikke hadde vært sammen lenge nok til å dele 3. mulig ved mistanke om kreft og ikke ville skremme noen før jeg var sikker. 

ps egentlig stryk punkt to da ville jeg nok fortalt uansett men ser for meg at ikke alle ville gjort det . 

Endret av FruR
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle tilfeller. Årlig check up, celleprøve, abort, undersøkelse for å se hvor mange egg jeg har, cyster på eggstokkene, problemer med utflod, smerter under mens eller sex osv

Ingen har noe med min private helse å gjøre 

Anonymkode: 22e0e...bf3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alle tilfeller. Årlig check up, celleprøve, abort, undersøkelse for å se hvor mange egg jeg har, cyster på eggstokkene, problemer med utflod, smerter under mens eller sex osv

Ingen har noe med min private helse å gjøre 

Du ville altså løyet til mannen din om at du skal til gynekolog og heller sagt lunsj med venninne (for eksempel)? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du ville altså løyet til mannen din om at du skal til gynekolog og heller sagt lunsj med venninne (for eksempel)? 

Vanligvis ville jeg ha kombinert de to, møtt venninner hvis jeg først skulle til byen (hvor min gyn holder til). Jeg har ingen rapport plikt til hvor jeg går eller hva jeg gjør men hvis han spurte hvor jeg skulle hadde jeg bare sagt jeg skulle til byen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis jeg hadde vært utro eller mistenker partner for det.

Ellers ville jeg bare sagt at jeg skulle på vanlig sjekk.

Skrevet

Jeg forteller ikke noe om mine legetimer med mindre det er noe han bør ta hensyn til. Det er ikke å juge. Jeg forteller det jeg vil ha hans meninger om, eller som jeg har behov for å lufte.
Iblant vil jeg vite ting selv først, og bearbeide det selv, før jeg deler det med andre. Det er mer enn nok grunn for meg. At jeg føler at dette er min greie.
Om jeg mistenkte at jeg var syk, gravid, whatever så ville jeg helst hatt fakta på bordet overfor meg selv, før jeg eventuelt diskuterte det med ham eller informerte ham.

Vi har et sunt og tillitsfullt forhold der ingen blir fornærma over å ikke ha full oversikt over alt med hverandre hele tiden.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanligvis ville jeg ha kombinert de to, møtt venninner hvis jeg først skulle til byen (hvor min gyn holder til). Jeg har ingen rapport plikt til hvor jeg går eller hva jeg gjør men hvis han spurte hvor jeg skulle hadde jeg bare sagt jeg skulle til byen. 

Rapport plikt? Det var da voldsomst 😳

det er da helt vanlig å informere partner om at, onsdag ska jeg til tannlege/lege/gyn når man snakker om hverdagslige ting? 

men ts, mener du å lyve pga gyn er «flaut» eller om det er noe en skjuler? 
Hadde ikke løyet om gyn time med mindre det var noe å skjule .. 

Anonymkode: 1565c...c7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg hadde symptomer på at noe kunne vært alvorlig galt (kreft feks) og ville utelukke, for ikke og skremme. Slike symptomer er ofte uspesifikke, og det kan være greit å sjekke det bare for å være sikker.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke sikkert alle er så komfortable med å snakke om symptomer i underlivet med sin partner, det bør man respektere.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

hvis gynokologen var min elsker 

Anonymkode: a2ac2...bcd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så om du fikk påvist celleforandringer og du måtte opereres..hadde du holdt dette hemmelig å? Eller bare overasket han at du må operere..for at du var hos gynekolog..

AnonymBruker
Skrevet
charlotte0 skrev (1 time siden):

Er ikke sikkert alle er så komfortable med å snakke om symptomer i underlivet med sin partner, det bør man respektere.

Men altså… min partner har da aldri spurt «hvorfor det?» når jeg skal til gynekologen.  Vi har travle liv, og som regel ville han vel ikke visst om det en gang.

Anonymkode: 61488...583

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig.

Men jeg har god oversikt over min kones underliv og eventuelle plager.

Akkurat som jeg vet når hun har hodepine, vondt i ryggen, stresset på jobb eller annet stort og smått som skjer i livet hennes.

• Liker 2
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke min mann overhodet har begrep om når jeg er hos legen, gyn eller andre steder. 

Trenger ikke lyve om noe som helst, men mange ganger dropper jeg bare å nevne det. Fordi jeg er en sånn person som ikke forteller om meg selv. 

Anonymkode: 0ba05...ce1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Epictetus skrev (19 minutter siden):

Vet ikke hva som er vanlig.

Men jeg har god oversikt over min kones underliv og eventuelle plager.

Akkurat som jeg vet når hun har hodepine, vondt i ryggen, stresset på jobb eller annet stort og smått som skjer i livet hennes.

Men hadde du visst når hun skulle til gynekolog om hun ikke hadde fortalt noe til deg? Har du kontroll på hva hun gjør hver dag? 

Anonymkode: 0ba05...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...