Gå til innhold

Bestillingen gikk igjennom hos klarna, men ikke hos norwegian

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle bestille noen flybilletter. Det sto at det var noe galt med siden da jeg bestillte så første bestilling gikk ikke igjennom. Jeg bestillte på nytt. Dette endte med at jeg fikk 2 registrerte betalinger hos klarna. En på turen som gikk igjennom og en på turen som ikke er registrert noen plasser. 

Hva gjør jeg? Vil summen automatisk forsvinne ved slike feil. Jeg har altså 2400 ×2 å betale hos klarna nå , istedet for 2400 kr som er rett sum. 

Anonymkode: 74416...fef

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med Klarnas kundeservice.

Anonymkode: 46f51...d02

Skrevet

Norwegian kan gi beskjed til Klarna om å slette den av de to som ble feil. Det kan du ikke gjøre selv, men Norwegian må ordne det. Det du kan gjøre i mellomtiden, mens du venter på at Norwegian skal ordne det, er å logge deg på med bank id hos Klarna på nett, og pause betalingen på den ene som ble feil. De fryser fakturaen i en måned eller noe tror jeg det er, mens saken behandles.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, Million said:

Norwegian kan gi beskjed til Klarna om å slette den av de to som ble feil. Det kan du ikke gjøre selv, men Norwegian må ordne det. Det du kan gjøre i mellomtiden, mens du venter på at Norwegian skal ordne det, er å logge deg på med bank id hos Klarna på nett, og pause betalingen på den ene som ble feil. De fryser fakturaen i en måned eller noe tror jeg det er, mens saken behandles.

Jeg kontaktet Klarna.  De sier at betalingen blir slettet når norwegian har skrevet ordren om den. Så da regner jeg med at dette går automatisk. Hat ikke kontaktet norwegian ennå. Er kø på telefon, og chatten er på engelsk... men håper det løser seg. Jeg skal ihvertfall ikke betale for noe jeg ikke har fått. Har ikke fått bekreftelse eller biletter fra norwegian om den. Skal sjekke om jeg kan pause betalingen. Takk for gode råd  :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke kontaktet  norwegian ennå, skulle det stå oppe 😊. Datafeil

AnonymBruker
Skrevet

Dette går antageligvis av seg selv uten at du trenger å stresse.

Bare paus betalingen i mellomtiden.

Anonymkode: 5d54a...94e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dette går antageligvis av seg selv uten at du trenger å stresse.

Bare paus betalingen i mellomtiden.

Anonymkode: 5d54a...94e

Det er ikke mulig å pause betalingen på flybiletter tror jeg. Men det går seg sikkert til uten at jeg trenger å stresse :). Har betalingsfrist på 30 dager. Regner med at det er fikset før den tid. Dette er ihvertfall en regning som jeg ikke skal ha. Har ikke mottatt biletter eller noe for den. Det er uansett flex flybiletter. 

Men skal sjekke mer om jeg kan pause betalingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...