Mari Y Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 Jeg hadde tenkt og å ta hårkur og hårklipp neste uke, fordi håret er såpass slitt at jeg tror det trengs. Noen som vet hvor du finner en billig frisør- salong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 Kjøp en deal på LetsDeal.no Eller gå til en av frisørene på grønland /tøyen. Der får du dameklipp fra 450 kr Anonymkode: 6d506...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Del Skrevet 4. mars 2023 Lærling hos Adam & Eva! Klippet meg nylig hos en på Adam & Eva-salongen på Paleet. Han var superflink ☺️ Anonymkode: 3dd27...409 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 21.58): Lærling hos Adam & Eva! Klippet meg nylig hos en på Adam & Eva-salongen på Paleet. Han var superflink ☺️ Anonymkode: 3dd27...409 skulle forslå det samme. Jeg gikk til en lærling hos Adam og Eva nylig. Ble veldig fornøyd. Betalte under 500kr for vask og klipp i tillegg til at hun krøllet håret. Anonymkode: db32a...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå