Gå til innhold

Letrozol - Når var CD1?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte å blø i går ettermiddag, da først bare litt blod i urinen noen timer, før det utviklet seg til litt mer heavy spotting i gårkveld kl. 22 (friskt blod). 

I dag er derimot første dag med ordentlig blødning. 

Hva er CD1? Skal ta Letrozol fra dag 3. 

Anonymkode: c9961...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første dag med ordentlig blødning er første syklusdag 😊

Jeg er på første runde med Letrozol og er på tredje dag med tablett i dag. Jeg fikk resepten når jeg hadde fått mens, og skulle også begynne på CD3, men det ble CD4 siden det var da jeg fikk resepten, men det gikk helt fint! Så tror ikke du gjør så mye feil om det skulle blitt en dag senere. Det viktige er at du er sikker på at du ikke er gravid og at du er helt sikker på at det er mensen 😊

Lykke til! 🤞 Håper det funker for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du blør ordentlig og klokken er før 15 ca så er det cd 1. så dermed er cd 1 hos deg i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekosmos skrev (1 time siden):

Første dag med ordentlig blødning er første syklusdag 😊

Jeg er på første runde med Letrozol og er på tredje dag med tablett i dag. Jeg fikk resepten når jeg hadde fått mens, og skulle også begynne på CD3, men det ble CD4 siden det var da jeg fikk resepten, men det gikk helt fint! Så tror ikke du gjør så mye feil om det skulle blitt en dag senere. Det viktige er at du er sikker på at du ikke er gravid og at du er helt sikker på at det er mensen 😊

Lykke til! 🤞 Håper det funker for deg!

Takk for svar! Har testet meg gal, så er «heldigvis» sikker på at jeg ikke er gravid 🥹 Lykke til, håper det funker for deg også! 🤞

Anonymkode: c9961...0f4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...