Gå til innhold

I oppveksten ble jeg mobbet av jenter fordi jeg var stille og rolig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De andre guttene var greie, men jentene gjorde det de kunne for å gjøre meg ukomfortabel og trodde jeg var autist. I ettertid ser jeg at jeg burde slåss, bråket og vært ufin på andre måter. Nå som jeg endelig tør å gjøre sånne ting er det plutselig ikke greit lenger. Hvordan skal jeg klare å ikke være apekatt nå når jeg har brukt mange år på å prøve å bli det? Hvorfor sjarmerer det ikke voksne damer like mye?

Anonymkode: a0675...61a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og har alltid fått kritikk eller blitt «mobbet» for å være rolig og beskjeden. Har fått slengt masse dritt til meg for dette. 

Anonymkode: cb1e6...f30

AnonymBruker
Skrevet

Okei jeg ble også mobba for å være stille men jeg fortsatte å være meg selv og har lært at barn mobber andre uten at det de sier stemmer. 

Vær deg selv, ikke en bajas. De som er bajas når de er små blir rolige som eldre, det er en del av å være voksen. Høres ut som du er enda umoden enda og da vil du ikke få deg dame 

Anonymkode: c1d15...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De andre guttene var greie, men jentene gjorde det de kunne for å gjøre meg ukomfortabel og trodde jeg var autist. I ettertid ser jeg at jeg burde slåss, bråket og vært ufin på andre måter. Nå som jeg endelig tør å gjøre sånne ting er det plutselig ikke greit lenger. Hvordan skal jeg klare å ikke være apekatt nå når jeg har brukt mange år på å prøve å bli det? Hvorfor sjarmerer det ikke voksne damer like mye?

Anonymkode: a0675...61a

Det er en forskjell på barn og ungdom i skolealder, og forventninger til voksne mennesker🤦‍♂️

Anonymkode: be54b...3c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...