Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei! Har en mann som jeg har vært gift med i 13 år og vi har 3 nydelige barn fra barnehagealder til tenåringsalderen.  

Tingen er hans dårlige hygiene som har pågått i flere år nå men har stadig blitt verre, særlig siste 2 år. Han har lange negler og biter de og spytter dem rundt på gulvet. Har også observert han tisse i vasken på toalettet og da jeg konfronterte han med der så snakker han seg vekk og sier det går i samme avløp. Flere ganger så vil han ha sex på kvelden men så stinker han! Dusjer maks 2 ganger i uken om jeg ikke må minne han på det. Har opplevd at han ikke har tørket seg skikkelig bak(går ikke inn i detaljer her) og ber om en blowjob... Og blir dritsur når jeg sier nei  , sier han er så møkka lei metoo.

Jeg kunne skrevet mer men tenker folk får ett bilde av hva det går i.

Det som skjærer mammahjertet mitt er at han er en fantastisk far og ungene elsker han, han tjener godt og jeg lite og er redd for og gå med alle konsekvensene det ville medført både økonomisk og pga barna.

Noen i lignende situasjon ? Jeg måtte bare lette litt på trykket, her er jeg anonym men snakker ikke slikt om han til venniner da jeg ikke vil 'drite' han ut

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei trollmor. Du glemte alderen på trollungene, hvor lenge dere var sammen før dere giftet dere, og hvor stor aldersforskjell det er 😅

Anonymkode: 9db0b...399

AnonymBruker
Skrevet

Hørest ut som at han bør lære seg grunnleggende hygiene før han kan begynne å håpe på sex, og det kan du godt si rett ut til han.

Anonymkode: 7c3a4...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og å gå? Hva er det første du har lyst til? 

Anonymkode: c8ccc...c83

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og å gå? Hva er det første du har lyst til? 

Anonymkode: c8ccc...c83

Fantastisk observasjon! Kudos 🤗

Skrevet

Høres fælt ut hele greiene, bare og ta sin hatt og gå

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar du allerede har hatt samtale med han der du forklarer han at dette er ekkelt, motbydelig og dreper sexlyst og forholdet. Still ultimatum! 
Er det kun personlig hygiene han er dårlig på? Hva med rengjøring i huset? Deltar han der? Hva om du stiller han til veggs og ber han vaske etter seg når han spytter negler og tisser i vasken?

Anonymkode: 19441...6b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg antar du allerede har hatt samtale med han der du forklarer han at dette er ekkelt, motbydelig og dreper sexlyst og forholdet. Still ultimatum! 
Er det kun personlig hygiene han er dårlig på? Hva med rengjøring i huset? Deltar han der? Hva om du stiller han til veggs og ber han vaske etter seg når han spytter negler og tisser i vasken?

Anonymkode: 19441...6b2

Enten så ler han det vekk og sier jeg ikke må klage for at han er ett skikkelig mannfolk.. 

Eller så blir han rasende og begynner og mase om meeto, at han jobber lange dager og at han ikke er ei 'kjerring'. 

Han dusjer og oppfører seg noenlunde normalt da når vi skal møte venner og bekjente, men ikke når han er alene med meg.. men når han har kompisene sine på besøk så sitter de og raper i kjellerstuen noe som jeg syns er ekkelt

Skrevet
missmadam skrev (16 timer siden):

Enten så ler han det vekk og sier jeg ikke må klage for at han er ett skikkelig mannfolk.. 

Eller så blir han rasende og begynner og mase om meeto, at han jobber lange dager og at han ikke er ei 'kjerring'. 

Han dusjer og oppfører seg noenlunde normalt da når vi skal møte venner og bekjente, men ikke når han er alene med meg.. men når han har kompisene sine på besøk så sitter de og raper i kjellerstuen noe som jeg syns er ekkelt

Fysj!! 🤮

Skrevet

Hva i helvete har dette med #metoo å gjøre? Metoo handler om overgrep, ikke om uhygieniske møkkasabber…

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...