norw Skrevet 4. mars 2023 #1 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Ble slått til på byen i desember og har det friskt i minne. Blind vold, anmeldt og han har vedtatt et forelegg. Etter det er jeg mer forberedt, klar til å forsvare meg. Forrige helg møtte jeg på en dust igjen. Satt sammen med en kompis og en tilfeldig fyr satt seg sammen med oss. Merket med en gang at han var en dust, så jeg meldte meg helt ut og bare lot kompisen min snakke med ham. Da vi skulle gå tok han tak i en pose jeg hadde med meg, men det gikk greit. Jeg var forberedt på at dette kunne bli et et problem, men gikk greit. Var ute igjen i kveld. Var en eldre mann som tilsynelatende prøvde å sjekke opp en dame og så snakket jeg litt med henne. Virket som at han tok det ille opp og så på meg som en konkurrent. Han kom bort til meg og "kommanderte" meg til å reise meg opp. Jeg var forberedt på et slag igjen, klar til å forsvare meg. Gikk heldigvis bra. Jeg var i ferd med å gå og en annen mann som jeg kjenner fra før fikk ham tilsynelatende til å roe seg ned. Han så ikke helt god ut, blikket osv. Jeg var også på et nach tidligere i år. Ble mest med som en slags sikkerhet for to damer jeg kjenner. De andre var menn. Ble litt ampert mellom to av dem pga mulig rasisme og jeg sa til en av dem at vi får ta det helt med ro, men da ble aggresjonen rettet mot meg isteden. Hva skjer med folk? Tåler man ikke alkohol i det hele tatt? Hvorfor så mye drama på byen og på nach? Blir for dumt om man må droppe å dra ut på byen, på nach osv pga tikkende bomber. Har vært flere episoder tidligere også. Var en dust på et utested som var helt oppi ansiktet mitt helt ut av det blå, slik at nesa hans var borti min, og ved en annen anledning var det en som sa "stikk, ellers slår jeg deg ned" da jeg stod ved siden av ham i baren og skulle kjøpe mer drikke. Og jeg er en stille og fredelig type. Mulig at folk ser på meg som et enkelt bytte pga kroppsbygningen. Who knows. Endret 4. mars 2023 av norw 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 4. mars 2023 #2 Del Skrevet 4. mars 2023 Opplever du så mye crazy, så må du nesten tenke på hva slags steder du frekventerer eller hvordan din egen oppførsel er. Jeg har jobbet ute i mange år og også gått gjennom Oslo på nattestid i årevis og aldri opplevd en eneste ting. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) K.B. skrev (28 minutter siden): Opplever du så mye crazy, så må du nesten tenke på hva slags steder du frekventerer eller hvordan din egen oppførsel er. Jeg har jobbet ute i mange år og også gått gjennom Oslo på nattestid i årevis og aldri opplevd en eneste ting. Disse episodene er fra en mindre by utenfor Oslo og på Scotsman i Oslo (posetilfellet forrige helg). I den mindre byen er det nå fire utesteder å velge mellom. Kan ikke helt se at jeg har vært på feil sted. I kveld var jeg på det dårligste stedet mtp klientellet (litt eldre og tilsynelatende stusselige folk), der jeg ble slått til i desember er et litt finere sted. Jeg er som sagt en stille og fredelig type. Menn får tåle at jeg snakker med damer som de er interessert i. Da jeg ble slått til i desember bare satt jeg ved et bord og drakk øl og så rundt i lokalet. Virket som at han trodde at jeg kjenner en dame som avviste ham rett før han slo til meg. Kanskje han også så på meg som en konkurrent. Han sa faktisk "hallik" da han slo meg. Jeg hadde ikke snakket med/til ham eller noe som helst. Nesemannen kom også helt ut av det blå, samme med han som truet meg i baren. Det virker som at det er en del idioter ute på byen. Han som plutselig ble aggressiv mot meg på nach'et har jeg også møtt på ute på byen tidligere ifjor høst. Da var jeg ute med en litt eldre dame som jeg bare er venn med. Da sa han plutselig "jeg stjeler dama di om to minutter", som virker veldig merkelig. Han klapset meg på rumpa den kvelden, som ikke er så nøye. Jeg holdt et øye med ham på nach'et, for han var ganske keen på en av damene jeg skulle passe på. En annen gang ifjor var det en dust som plutselig sa "du er en dildo" til meg og rett etterpå "jeg er forelska i deg". Den kvelden var jeg også ute med hun som er litt eldre, og han prøvde å kysse henne helt ut av det blå, som hun ikke ville ha noe av. Endret 4. mars 2023 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 4. mars 2023 #4 Del Skrevet 4. mars 2023 norw skrev (10 minutter siden): Disse episodene er fra en mindre by utenfor Oslo og på Scotsman i Oslo (posetilfellet forrige helg). I den mindre byen er det nå fire utesteder å velge mellom. Kan ikke helt se at jeg har vært på feil sted. I kveld var jeg på det dårligste stedet mtp klientellet (litt eldre og tilsynelatende stusselige folk), der jeg ble slått til i desember er et litt finere sted. Jeg er som sagt en stille og fredelig type. Menn får tåle at jeg snakker med damer som de er interessert i. Da jeg ble slått til i desember bare satt jeg ved et bord og drakk øl og så rundt i lokalet. Virket som at han trodde at jeg kjenner en dame som avviste ham rett før han slo til meg. Kanskje han også så på meg som en konkurrent. Han sa faktisk "hallik" da han slo meg. Jeg hadde ikke snakket med/til ham eller noe som helst. Nesemannen kom også helt ut av det blå, samme med han som truet meg i baren. Det virker som at det er en del idioter ute på byen. Han som plutselig ble aggressiv mot meg på nach'et har jeg også møtt på ute på byen tidligere ifjor høst. Da var jeg ute med en litt eldre dame som jeg bare er venn med. Da sa han plutselig "jeg stjeler dama di om to minutter", som virker veldig merkelig. Han klapset meg på rumpa den kvelden, som ikke er så nøye. Jeg holdt et øye med ham på nach'et, for han var ganske keen på en av damene jeg skulle passe på. En annen gang ifjor var det en dust som plutselig sa "du er en dildo" til meg og rett etterpå "jeg er forelska i deg". Den kvelden var jeg også ute med hun som er litt eldre, og han prøvde å kysse henne helt ut av det blå, som hun ikke ville ha noe av. Scotsman.. Det var alt jeg trengte å høre. Finn deg noen voksne steder, så skal du nok se at disse problemene forsvinner.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 4. mars 2023 #5 Del Skrevet 4. mars 2023 norw skrev (4 minutter siden): Disse episodene er fra en mindre by utenfor Oslo og på Scotsman i Oslo (posetilfellet forrige helg). I den mindre byen er det nå fire utesteder å velge mellom. Kan ikke helt se at jeg har vært på feil sted. I kveld var jeg på det dårligste stedet mtp klientellet (litt eldre og tilsynelatende stusselige folk), der jeg ble slått til i desember er et litt finere sted. Jeg er som sagt en stille og fredelig type. Menn får tåle at jeg snakker med damer som de er interessert i. Da jeg ble slått til i desember bare satt jeg ved et bord og drakk øl og så rundt i lokalet. Virket som at han trodde at jeg kjenner en dame som avviste ham rett før han slo til meg. Kanskje han også så på meg som en konkurrent. Han sa faktisk "hallik" da han slo meg. Jeg hadde ikke snakket med/til ham eller noe som helst. Nesemannen kom også helt ut av det blå, samme med han som truet meg i baren. Det virker som at det er en del idioter ute på byen. Han som plutselig ble aggressiv mot meg på nach'et har jeg også møtt på ute på byen tidligere ifjor høst. Da var jeg ute med en litt eldre dame som jeg bare er venn med. Da sa han plutselig "jeg stjeler dama di om to minutter", som virker veldig merkelig. Han klapset meg på rumpa den kvelden, som ikke er så nøye. Jeg holdt et øye med ham på nach'et, for han var ganske keen på en av damene jeg skulle passe på. En annen gang ifjor var det en dust som plutselig sa "du er en dildo" til meg og rett etterpå "jeg er forelska i deg". Den kvelden var jeg også ute med hun som er litt eldre, og han prøvde å kysse henne helt ut av det blå, som hun ikke ville ha noe av. Veldig furseal tendenser de mennene(Så et klipp av hvordan de hugger etter hverandre for å beskytte plassen sin, og innpass til damene) 😂 Det er farlig, men også litt morsomt å tenke på hvor teretorielle de er. De kan jo ikke sloss om damer, damer velger jo selv, å kommer ikke med garanti til å velge han som vinner, eller noen i det hele tatt 😅 Håper det går bra med deg, du opplever skremmende ting. Alkohol gjør ikke folk godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mars 2023 K.B. skrev (8 minutter siden): Scotsman.. Det var alt jeg trengte å høre. Finn deg noen voksne steder, så skal du nok se at disse problemene forsvinner.. Jeg føler egentlig at Scotsman er et sted som er i overkant voksent mtp alderssammensetning. Han som tok tak i posen min var 50+, kanskje rundt 60. Overhodet ikke noe førstevalg, men er en dame på 27, som gjerne vil dit. Rosakatt skrev (6 minutter siden): Veldig furseal tendenser de mennene(Så et klipp av hvordan de hugger etter hverandre for å beskytte plassen sin, og innpass til damene) 😂 Det er farlig, men også litt morsomt å tenke på hvor teretorielle de er. De kan jo ikke sloss om damer, damer velger jo selv, å kommer ikke med garanti til å velge han som vinner, eller noen i det hele tatt 😅 Håper det går bra med deg, du opplever skremmende ting. Alkohol gjør ikke folk godt Det går bra med meg, men begynner å bli litt lei. Lar det ikke stoppe meg fra å dra ut på byen og jeg kommer heller ikke til å droppe å snakke med damer i frykt for at menn som liker dem vil slå meg ned. Bare synd at man må være litt på vakt. Kompisen min snakket om at han ikke tør å sitte med ryggen til folk etter at jeg ble slått til (han var der og ble kontaktet av politiet som vitne). Blir til at man må advare hverandre om spesifikke menn, så da vi møtte på han fra nach'et og som liksom skulle stjele dama mi sa jeg til ham at det er han som jeg har fortalt om tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #7 Del Skrevet 4. mars 2023 Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet å dra ut på byen. Få deg dame og barn 😂 Anonymkode: 07144...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet å dra ut på byen. Få deg dame og barn 😂 Anonymkode: 07144...08f Haha, kompisen min og jeg er single og ute på byen relativt ofte. Ser ikke for meg at det blir noen endring på det med det første. Skal ut på byen igjen i morgen (jeg nøyde meg med 1 øl i kveld), med den nevnte kompisen min og en annen kompis som er gift og har unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 4. mars 2023 #9 Del Skrevet 4. mars 2023 norw skrev (1 minutt siden): Jeg føler egentlig at Scotsman er et sted som er i overkant voksent mtp alderssammensetning. Han som tok tak i posen min var 50+, kanskje rundt 60. Overhodet ikke noe førstevalg, men er en dame på 27, som gjerne vil dit. Det går bra med meg, men begynner å bli litt lei. Lar det ikke stoppe meg fra å dra ut på byen og jeg kommer heller ikke til å droppe å snakke med damer i frykt for at menn som liker dem vil slå meg ned. Bare synd at man må være litt på vakt. Kompisen min snakket om at han ikke tør å sitte med ryggen til folk etter at jeg ble slått til (han var der og ble kontaktet av politiet som vitne). Blir til at man må advare hverandre om spesifikke menn, så da vi møtte på han fra nach'et og som liksom skulle stjele dama mi sa jeg til ham at det er han som jeg har fortalt om tidligere. Forstår godt du blir lei, synd det er folk som er slik 😔 Ikke bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 4. mars 2023 #10 Del Skrevet 4. mars 2023 Pussig. Jeg har vært mye på byen opp gjennom mange år. Sist jeg var i håndgemeng var på ungdomsskolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 4. mars 2023 (endret) Snok1 skrev (8 timer siden): Pussig. Jeg har vært mye på byen opp gjennom mange år. Sist jeg var i håndgemeng var på ungdomsskolen. Disse episodene er fra de siste mnd, utenom nesemannen og han som truet meg i baren, og jeg som begynner å nærme meg 40 har vært ute på byen i mange år helt uten å møte på slike folk. Om det bare var disse to iløpet av bortimot tjue år, så ville det vært greit. Jeg har ikke endret meg, jeg har alltid vært stille og fredelig. Disse episodene tar jeg egentlig null selvkritikk på. Det nærmeste jeg kommer skyld er at jeg til en viss grad involverte meg på nach'et, men må gå an å si noe generelt om å roe seg og det var ikke bare rettet mot ham. Endret 4. mars 2023 av norw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #12 Del Skrevet 4. mars 2023 Ja det tror jeg det er. Her i Bergen er det slagsmål og vold hver eneste helg, polititet må løpe fra den ene hendelsen til den andre. Det er mange som ikke tåler alkohol eller som ikke har vanlig folkeskikk eller er full i aggresjon, eller alle kombinert! Mange nordmenn er idiot-nisser og bønder. Jeg synes det er mye tryggere å gå ut på byen i utlandet. Anonymkode: ec3a0...b3a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #13 Del Skrevet 4. mars 2023 Enten har du hatt uflaks, eller så har du en egen evne til å tiltrekke deg sånne situasjoner. Selv er jeg også en stille og fredelig type. Har vært jevnlig ute i snart 30 år uten å havne i noen slike situasjoner, og jeg er vel egentlig også en litt sta type som står på retten min om nødvendig. Anonymkode: 881dc...768 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #14 Del Skrevet 4. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten har du hatt uflaks, eller så har du en egen evne til å tiltrekke deg sånne situasjoner. Selv er jeg også en stille og fredelig type. Har vært jevnlig ute i snart 30 år uten å havne i noen slike situasjoner, og jeg er vel egentlig også en litt sta type som står på retten min om nødvendig. Anonymkode: 881dc...768 Enten uflaks (men hvor mye uflaks kan man ha?), eller så kan det være at noen ser på meg som et enkelt offer, hvis de vil bølle med noen. Over 180 cm, men spinkel kroppsbygning. Jeg tror i hvert fall at jeg ville klart å hamle opp med han på 50+ på Scotsman, men jeg slåss aldri og har ikke slåss etc siden ungdomsskolen eller kanskje vgs. Han som slo til meg er faktisk 65-modell. Da ble jeg bare sittende som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #15 Del Skrevet 4. mars 2023 Snok1 skrev (11 timer siden): Pussig. Jeg har vært mye på byen opp gjennom mange år. Sist jeg var i håndgemeng var på ungdomsskolen. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enten har du hatt uflaks, eller så har du en egen evne til å tiltrekke deg sånne situasjoner. Selv er jeg også en stille og fredelig type. Har vært jevnlig ute i snart 30 år uten å havne i noen slike situasjoner, og jeg er vel egentlig også en litt sta type som står på retten min om nødvendig. Anonymkode: 881dc...768 Ja ikke sant? Litt sånn som de som blir mobbet. De må ha en egen evne til å tiltrekke seg plageånder som plager dem. For vi andre som ikke bli mobbet klarer jo å la være å bli mobbet 🤷♀️ Anonymkode: ec3a0...b3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 4. mars 2023 Forfatter #16 Del Skrevet 4. mars 2023 Fra en gruppesamtale med et par kompiser i forbindelse med at vi skal ut i kveld. Ikke bare jeg som er bevisst på dette med vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #17 Del Skrevet 4. mars 2023 Hva med å sove....legge deg senest kl 23 Få en fin døgnrytme, stå opp kl 7-8 hver dag ca. Anonymkode: edfd9...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 4. mars 2023 #18 Del Skrevet 4. mars 2023 12 hours ago, K.B. said: Opplever du så mye crazy, så må du nesten tenke på hva slags steder du frekventerer eller hvordan din egen oppførsel er. Jeg har jobbet ute i mange år og også gått gjennom Oslo på nattestid i årevis og aldri opplevd en eneste ting. 11 hours ago, AnonymBruker said: Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet å dra ut på byen. Få deg dame og barn 😂 Anonymkode: 07144...08f 2 hours ago, AnonymBruker said: Enten har du hatt uflaks, eller så har du en egen evne til å tiltrekke deg sånne situasjoner. Selv er jeg også en stille og fredelig type. Har vært jevnlig ute i snart 30 år uten å havne i noen slike situasjoner, og jeg er vel egentlig også en litt sta type som står på retten min om nødvendig. Anonymkode: 881dc...768 Kunne man gitt slike svar til en kvinne som opplevde uønskede seksuelle tilnærminger? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #19 Del Skrevet 4. mars 2023 K.B. skrev (12 timer siden): Opplever du så mye crazy, så må du nesten tenke på hva slags steder du frekventerer eller hvordan din egen oppførsel er. Jeg har jobbet ute i mange år og også gått gjennom Oslo på nattestid i årevis og aldri opplevd en eneste ting. Det er mye fyll, sist jeg var på bar (jeg er kvinne) var det en som satt og ropte utover baren, synlig skikkelig beruset. Smått aggressiv mot en kvinne som gikk forbi også. Hun var hyggelig tilbake mens han fortsatte å prøve å egge folk opp. Ansatte gjorde ingenting. Tenkte da jeg gikk, denne fyren vil enten bli slått ned eller vil havne i slåsskamp ila kvelden. Kl. var bare 21 og han var allerede dritings. Folkens, det er en grunn til at alkohol står over både amfetamin, hasj, kokain, mdma osv i både voldssammenheng, ulykker, fare for død og avhengighet. Tygg på det! Jeg drikker selv. Men har begynt å tenke at alkohol bare er ødeleggende for samfunnet. Ingen av de jeg kjenner som driver med mdma eller marijuana oppfører seg slik, det skaper ikke aggresivitet. Vet folk hvor mye alkohol koster samfunnet årlig? Anonymkode: 15b72...35c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 4. mars 2023 #20 Del Skrevet 4. mars 2023 Det er mye bruk av doping (seroider/testo/++) pluss narkotiske stoffer, muligens i kombinasjon, som gjør noe med væremåten til folk. Tror det kan være en av forklaringene. Hold hodet klart og hendene klare til å blokkere (ikke hender i lomma).... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå