Gå til innhold

Til kvinner; hvilken sex stilling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke sex stillinger er deres favoritter? Hva får man best og mest nytelse av?

Har prøvd cowgirl og reverse cowgirl men føler jeg ikke får skikkelig til og da har jeg også lett for å bli veldig tørr som igjen gjør penetrering vondt.. :(  Mannen vil utforske og prøve litt stillinger og jeg føler meg som den mest kjedeligste jenten i verden - som faktisk liker og klarer å få orgasme i misjonæren.. 

Men fortell deres historie/hva dere liker å gjøre i sengen av stillinger. 

Anonymkode: dabcb...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker variasjon. Én sexstilling over lengre tid blir litt for monotont for både meg og mannen. Humøret spiller også mye inn på hvilken stilling vi bruker og vi er oftest gjennom minst 3 stillinger hver gang vi har sex (med mindre det er en kjappis på vaskerommet etc.). Jeg får lettest orgasme i misjonæren (for dog ikke vaginal orgasme hver gang uansett stilling) og det er vel begges favorittstilling da vi har så mye handlingsrom og får god kontakt med hverandre. Vil jeg ha det litt røft er doggy favoritten, eller at jeg ligger halvveis over på magen så han enten sitter på meg og rir eller at han er i mellom beina mine. Vil jeg at han skal betrakte meg er det cowgirl og reverse cowgirl. Elsker å ri han til han kommer! Hvis han ligger litt oppreist har han så absolutt best utsikt i reverse, spesielt hvis jeg har butplug i tillegg, noe han elsker. Noen ganger vil vi ha det nært og intenst og da er favoritten å ligge på siden mot hverandre. Da er det enkelt å bytte på hvem som gjør jobben også. 69 er en god oppvarmingsstilling - liker å nesten sitte på ansiktet hans samtidig som jeg suger ham. Så her er variasjon tingen. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Misjonær all the way.

Anonymkode: b00c4...148

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Favoritten er at jeg ligger på rygg med ei pute under rompa og at han sitter mellom beina mine og kommer inn i meg. Deilig vinkel, lett å regulere tempo og kraft i støtene…

Anonymkode: 49e3f...a99

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Favoritten er at jeg ligger på rygg med ei pute under rompa og at han sitter mellom beina mine og kommer inn i meg. Deilig vinkel, lett å regulere tempo og kraft i støtene…

Anonymkode: 49e3f...a99

Den er fin ja....slipper å stimulere klitten jeg da, han har bøy på penis som treffer meg "oppover"..husk at klitten er MYE større enn det man ser på utsiden....sikkert derfor jeg kommer av dette.

Anonymkode: f173e...113

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilke sex stillinger er deres favoritter? Hva får man best og mest nytelse av?

Har prøvd cowgirl og reverse cowgirl men føler jeg ikke får skikkelig til og da har jeg også lett for å bli veldig tørr som igjen gjør penetrering vondt.. :(  Mannen vil utforske og prøve litt stillinger og jeg føler meg som den mest kjedeligste jenten i verden - som faktisk liker og klarer å få orgasme i misjonæren.. 

Men fortell deres historie/hva dere liker å gjøre i sengen av stillinger. 

Anonymkode: dabcb...4b9

jeg bruker som regel stilling som gjør at kuken treffer både klitoris og g-punkt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er jo greit med flere å variere med, men klassikere er ofte klassikere av en grunn. Jeg kommer også mye lettere om jeg får ligge på ryggen. 

Dette er min favoritt, men ikke med benene* under ham, enten på siden eller over ham

Screenshot_20230304-151826.jpg

Anonymkode: 7b7bd...a18

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i variasjon. Men bare for å nyte og for at jeg skal få flere orgasmer så ligger jeg nesten på rygg og han på siden bak meg. Jeg legger mine ben over hofte eller lår. Kan variere med hvor mye jeg sprer bena da, og kan stimulere klitten om man ønsker. 

Ellers er det etter lyst og humør. 
Om du blir lett tørr, så prøv å bruk lengre tid på oppvarming. Evt bruk glidemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å variere stilling underveis, men når orgasmen nærmer seg er det våre «klassikere» som gjelder. TS, hvis mannen din har lyst til å eksperimentere, så kan jo det være en ide å prøve litt forskjellig og så avslutte i misjonær? Da blir elskoven litt lengre. ;-)

Min favoritt er push-ups (han tar push-ups over meg i misjonær), men jeg liker også å ri (knele over ham, men i stedet for å bevege meg opp og ned, roterer jeg underlivet) og diverse varianter der jeg ligger på rygg med beina opp og han kneler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Det er jo greit med flere å variere med, men klassikere er ofte klassikere av en grunn. Jeg kommer også mye lettere om jeg får ligge på ryggen. 

Dette er min favoritt, men ikke med benene* under ham, enten på siden eller over ham

Screenshot_20230304-151826.jpg

Anonymkode: 7b7bd...a18

Jepp denne er veldig fin. Eller den jeg ligger på ryggen og han ligger ved siden av og trenger inn bakfra. Og doggy😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...