AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #1 Skrevet 4. mars 2023 Kort fortalt, så har jeg kommet ut av en meget giftig relasjon, har vært mye psykisk vold, litt av det fysiske og trusler. Har vært pågående trusler frem til nylig. Han har også stalket meg i ettertid, handlet i samme butikk som meg. Mye av den skjulte volden, selvom jeg har brutt all kontakt med han. Nå idag, så dro jeg ut med venner til et utested i nærheten av hvor jeg bor. Klokken var ca 20:37, da jeg dro for å møte de andre. Bluetooth var slått av. Airpods var hjemme. Deretter dro vi til et annet utested, og da var kl 23.30. Og da fikk jeg melding på mobil: enheten beveger seg sammen med deg, eieren kan se hvor denne enheten beveger seg. Trykk for nærmere informasjon. Deretter trykket jeg der. Så viser den hele ruten min jeg har bevegd meg, helt fra jeg ankom utestedet (20.37) altså med en gang jeg satte mine bein der. Og helt til det andre utestedet. Jeg syns det var veldig creepy, ingen av mine venner hadde med airpods. Eller noe annet. Anonymkode: 3e7e6...136
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Kan hende han overvåker deg. Kjøp deg en ny mobil, på clas ohlson koster billigste 400 kr eller du kan kjøpe på finn Anonymkode: 1571c...b9e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Skru av lokasjon på telefonen. Anonymkode: 44dc9...5c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Kjøp ny mobil. Bytt nr og epost. Han overvåker deg mest sannsynlig. Ha den gamle mobilen aktiv og legg den igjen noen ganger når du drar ut. Anonymkode: 1c315...cff 3
Humas Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 Få en som er flink m mobil å rydde opp, eller bytt mobil. Det er mye teknologi kan misbrukes til. Flere apper f eks har mulighet til å finne ut mer om deg og hvor du beveger deg. Jeg ser f eks venner på snap chat map. De sier f eks de er hjemme, men har sett de er på hytta.. sånne ting. Andre har sagt jeg har vært på Messenger uten at jeg har det.. men jeg har sett film på pad, men hatt Messenger installert, uten å ha sett på meldinger.. Det har nesten kostet vennskap. Vi må se på de uheldige virkningene teknologi gir også. Viktig du finner ut hva som er på mobilen din!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #6 Skrevet 4. mars 2023 Og jeg hadde forrestten kanskje sent den gamle mobilen på ferie med noen andre. For å sjekke. Anonymkode: 1c315...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå