Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har ei baby som rett og slett høres ut som titlene sier, som en kaffetrakter. 

Vi har prøvd blåser, men det ser ut som det ikke har noe særlig effekt, selcom det kommer litt snørr ut.

Det som er stusselig her er at det er kun på soverommet hun begynner å trakte når hun er både våken og sover. På stuen så er det litt mindre/ingenting, dog puster litt bedre. 

Vi har begrenset alt av tekstiler generelt i leiligheten, mest på soverommet, dog er det der det er verst. Vi har både vasket, og luftet rommet flere ganger uten hell.. samt at luftventilen står åpen stadig vekk uten at det bedrer situasjonen.

Vi har tenkt at det kan være at rommet er for lite dog sover hun som en engel uten noe form for problemer i bilen(med fullvarme), og kan gjerne sove i 2 3t . Det samme gjelder når vi er på andre steder, hos min mor så kan hun også sove i mange timer uten å ha noe problemer tiltross for at det er mer støvete og mindre lufting der.

Så det jeg lurer på, kan det være noe med selveste leiligheten/rommet som gjør at hun får så dårlig pust, da det ikke er støv eller kompakt luft som gjør at hun blir som en trakter?

Anonymkode: 66887...66c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har opplevd det samme? Grynte/trakteaktig?

Anonymkode: 66887...66c

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si at jeg har erfart det samme, men det kan jo høres ut som om det har noe med luftfuktigheten på soverommet å gjøre? 

Går an å kjøpe en måler for å sjekke hvor det ligger. Jeg blir fort snørette og surklete om det blir for tørt 

Anonymkode: c789e...0ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...