AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 Hva synes dere om det? Skjønner at det er gull om man har en baby med kolikk eller andre større utfordringer. Ser unektelig veldig deilig ut, men får meg liksom ikke til å kjøpe det til min ganske normale baby.. Har venninner som mener jeg absolutt MÅ ha en slik. Går ikke på penger, vi har råd. Men synes det liksom viker litt kaldt å gi fra meg babyen til en slags bysserobot. Synes det er noe litt trist ved hele opplegget. Eller overtenker jeg? Anonymkode: 9e96f...16b 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #2 Skrevet 4. mars 2023 Om man har en baby som sovner ved pupp/av å bli holdt/av å bli lagt ned og som attpåtil sover godt der den blir lagt ned, syns jeg det er penger ut vinduet. Om det ikke er tilfellet, og du kanskje har andre barn i tillegg, syns jeg det er verdt sin pris og mer til. Med andre ord, ikke noe jeg hadde kjøpt og hatt klar til fødsel, men sett baby an. I ditt tilfelle hadde jeg brukt pengene på noe annet. Anonymkode: ba944...926 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #3 Skrevet 4. mars 2023 Hadde aldri brukt penger på det med mindre det var fordi vi var desperate etter å finne noe som fungerte på feks kolikkbaby for å få LITT tid hvor man ikke har en baby på seg. Vi har en fyktelig bedagelig baby, så her finnes ikke behovet i det hele tatt. tenker folk får gjøre som de vil. Det er mye man kjøper som er ganske unødvendig sånn egentlig, men som kan være praktisk hjelpemiddel i hverdagen😛 Anonymkode: 335d6...8bd
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #4 Skrevet 4. mars 2023 Hat man en enkel baby er det vel ingen vits, har man en mer krevende som får sove godt i en slik er det verdt det, syns jeg. Om jeg får en time mer om dagen til å ta litt vare på meg selv i babytiden er det verdt hver krone, men det er jo opp til hver enkelt. Anonymkode: 3b6ee...a11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 De som ikke har OPPLEVD behovet skjønner ikke poenget med søvnprodukter. Vi leide føere typer hengevugge på kokolikk.no og fant fram til en som var veldig rimelig og som passet babyen vår helt utmerket. Det blir mer enn nok nærhet ❤️ Anonymkode: d6b33...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå