Gå til innhold

Din flaueste date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er min.

Andre date. Vi spiste og gikk på en koselig pub. Hun ble full.

I et lite avlukke satt hun seg foran peisen, tok tak i en gitar og begynte å synge. Falskt og helt på trynet med grepene på gitaren.

Det verste var skjørtet som skled opp og viste lårene over strømpekanten.

Folk som satt der så på meg i sympati, og jeg ble dritflau og rød i ansiktet. Så jeg bare stormet ut og gikk hjem alene.

Anonymkode: b11a4...629

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere ungdommer? Hvorfor var dette så flaut da? 🤔

Anonymkode: 6f277...c56

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg trodde jeg bare skulle spise middag med en bekjent fordi vi tilfeldigvis var på jobboppdrag i samme by. Vi hadde tilfeldigvis kommet i prat, funnet ut av dette, og gjort den avtalen. - At vi kunne ta et måltid sammen, siden vi var alene på hvert vårt hotell.
Det viste seg at jeg bare var positiv til selskap ved bordet, mens han tolket det som en date. Han var ubehagelig ivrig med å brette ut veldig sære seksualpreferanser, og gjorde meg beklemt. Han hadde også nærmest stalket meg, viste det seg, og han visste om mine byggesøknader og mange andre ting som fjerne bekjente må anstrenge seg en del for å finne ut av.
Da jeg brøt opp, innrømte han at han ikke hadde noe sted å bo. Han hadde trodd at han kunne bo på mitt hotellrom! Sannsynligvis var hele historien om at han hadde ærend i byen bare fjas, og han reiste halve landet bare for å møte meg, i blind tro på at vi skulle pule og sove sammen.
Jeg spurtet avgårde, heiv meg i en taxi, og ropte "Bare kjør!" sånn som på film. "Bare kjør, så skal jeg fortelle hvor vi skal." Sjåføren skjønte tegninga og spant av gårde som i en dårlig actionserie 😂🏁  Men pinlig var det jo hele opplegget.
Fikk mange creepy meldinger etterpå, og jeg avviste kaldt og rolig, fordi han hadde løyet og vært gyselig.

Endret av Andro
  • Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig ikke vært på så mange flaue dater. Det var han som reiste seg opp fra bordet og stakk fra regningen og personalet løp etter oss (jeg trodde han hadde betalt når han bestilte og jeg spiste ikke noe selv), så var det han som bæsjet på seg når han skulle slippe en lydløs promp, så var det han som snakket i tre timer om alle detaljer og kontakter på jobben sin og jeg sa ikke annet enn "ok" og "mhm" de to siste timene og bordet ved siden av oss fikk nye gjester flere ganger og alle så på han og lurte på om han var helt blottet for sosiale antenner, så var det han som var det han kalte nasjonalist som slo knyttneven i bordet mens han tok seg på hjertet med tårer i øynene haha og snakket om at han ville dø for Norge, litt senere kom det frem at han var fascist og nazist, så var det en som kom med bamse til meg som oppførte seg kjempe creepy og når jeg sa nei til å møtes igjen stod han på gata å ropte at damer aldri blir fornøyde og at bamsen hadde han kjøpt for 20 kroner så jeg skulle ikke føle meg spesiell (butthurt much), så han som hadde skrytt av hvor stor penis han hadde mens når jeg fikk se den var det noe av det minste jeg hadde sett men han fortsatte å si ting som "liker du den store pikken min?" "kjenner du den store pikken min?" osv når vi hadde sex. Det var flaut!

Også har det vært andre dårlige dager da. Ikke flaue men voldtekt og vold og sånn.

Anonymkode: a5bbe...b3f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har egentlig ikke vært på så mange flaue dater. Det var han som reiste seg opp fra bordet og stakk fra regningen og personalet løp etter oss (jeg trodde han hadde betalt når han bestilte og jeg spiste ikke noe selv), så var det han som bæsjet på seg når han skulle slippe en lydløs promp, så var det han som snakket i tre timer om alle detaljer og kontakter på jobben sin og jeg sa ikke annet enn "ok" og "mhm" de to siste timene og bordet ved siden av oss fikk nye gjester flere ganger og alle så på han og lurte på om han var helt blottet for sosiale antenner, så var det han som var det han kalte nasjonalist som slo knyttneven i bordet mens han tok seg på hjertet med tårer i øynene haha og snakket om at han ville dø for Norge, litt senere kom det frem at han var fascist og nazist, så var det en som kom med bamse til meg som oppførte seg kjempe creepy og når jeg sa nei til å møtes igjen stod han på gata å ropte at damer aldri blir fornøyde og at bamsen hadde han kjøpt for 20 kroner så jeg skulle ikke føle meg spesiell (butthurt much), så han som hadde skrytt av hvor stor penis han hadde mens når jeg fikk se den var det noe av det minste jeg hadde sett men han fortsatte å si ting som "liker du den store pikken min?" "kjenner du den store pikken min?" osv når vi hadde sex. Det var flaut!

Også har det vært andre dårlige dager da. Ikke flaue men voldtekt og vold og sånn.

:hoho: Digger deg!

• Hjerte 2
Skrevet

:popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Daten ble avbrutt da hun fikk akutt mensen og måtte stikke hjem.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor var det flaut? Mensen er jo helt vanlig 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2023 den 23.58):

Beste nødløgn jeg har hørt.

Anonymkode: e8847...223

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært så flau på date. Men har hatt et par ganske kjipe dater. 

En fyr opplevde jeg som veldig sær, hadde googlet meg og planlagt samtaleemner, og tolket at mitt favorittemne var en spesifikk sak uten at jeg helt husker hva det kom fra. Han hadde googlet dette og samlet masse info og planlagt samtalen utifra dette. Det hele opplevdes veldig falskt og påtatt. Når vi tok farvel og han innså at jeg ikke var så keen på date to, ble han sur og sint og prøvde å overtale meg. Ubehagelig. 😰

En annen kar var utrolig nevrotisk og urolig og klagde i lang tid om jobben sin. Jeg tenkte at han likte praten siden vi en fin samtale og han snakket mest. Til slutt fikk jeg kritikk i hele ti minutter for at jeg ikke hadde vært morsom nok. 🤷 Jeg hadde vært altfor åpen, mente han. Er du alltid "sånn" spurte han. Husker jeg var helt knust. 🙈

En annen kar baksnakket alle. Folk vi gikk forbi, eksen sin, folk på jobben. Den eneste som var bra nok var datteren hans. Da rømte jeg husker jeg 🙈 og appåtil skrev han på tinderprofilen sin at "han alltid er fornøyd og er en positiv person" 

Anonymkode: b592e...0c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...