SneakyMinx Skrevet 3. mars 2023 #1 Skrevet 3. mars 2023 (endret) Jeg har tenkt litt på akkurat dette, og synes det er litt vanskelig. Hvordan møter man folk i 20 årene? Når man er yngre møter man jo konstant folk på skolen, fritidsaktiviteter osv. Jeg er nå 25 år, går ikke på skole lenger, har ikke jobb grunnet psyken og er som regel hjemme. Hvor kan jeg gå ut for å treffe nye folk? Bymiljøet er ikke helt min stil lenger, da jeg ikke drikker så mye. Ikke har jeg hund så jeg kan treffe folk i hundepark heller. Så hva gjør da en hjemmeværende 25-åring når hun ønsker nye relasjoner? Tips tas godt i mot ♥️ Endret 3. mars 2023 av SneakyMinx
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #2 Skrevet 3. mars 2023 Har samme problem! Har ikke noe problemer med å ha folk å henge med, har mange bekjentskaper, problemet er mer at jeg ikke har noen ekte venninner. Det funker mest til å dra på fest, og så kommer man hjem og kjenner på ensomheten igjen.. Jeg er også 25. Hvis du bor i Tr heim må du gjerne si fra om du vil møtes ☺️ Har hund jeg da, og det hjelper ikke mye på vennefronten, men det er jo veldig godt for både helsa og psyken å ha en hund. Både for å komme seg ut på tur og å ha noen som er der hele tiden 💕 Finnes også en app som heter «venn» eller noe sånt. Omtrent som tinder, men for å finne venner. Prøvde den en gang men det virket ikke som det var så mange aktive der.. Anonymkode: 03178...938
SneakyMinx Skrevet 3. mars 2023 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har samme problem! Har ikke noe problemer med å ha folk å henge med, har mange bekjentskaper, problemet er mer at jeg ikke har noen ekte venninner. Det funker mest til å dra på fest, og så kommer man hjem og kjenner på ensomheten igjen.. Jeg er også 25. Hvis du bor i Tr heim må du gjerne si fra om du vil møtes ☺️ Har hund jeg da, og det hjelper ikke mye på vennefronten, men det er jo veldig godt for både helsa og psyken å ha en hund. Både for å komme seg ut på tur og å ha noen som er der hele tiden 💕 Finnes også en app som heter «venn» eller noe sånt. Omtrent som tinder, men for å finne venner. Prøvde den en gang men det virket ikke som det var så mange aktive der.. Anonymkode: 03178...938 Ja, er stort sett det samme her også. Bor i Sarpsborg, så er nok litt langt unna dessverre 😅
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2023 #4 Skrevet 3. mars 2023 Ble kjent med en del gjennom å jobbe i matbutikk. Både kollegaer og noen kunder man ble godt kjent med. Anonymkode: 03178...938
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2023 #5 Skrevet 4. mars 2023 SneakyMinx skrev (23 timer siden): Jeg har tenkt litt på akkurat dette, og synes det er litt vanskelig. Hvordan møter man folk i 20 årene? Når man er yngre møter man jo konstant folk på skolen, fritidsaktiviteter osv. Jeg er nå 25 år, går ikke på skole lenger, har ikke jobb grunnet psyken og er som regel hjemme. Hvor kan jeg gå ut for å treffe nye folk? Bymiljøet er ikke helt min stil lenger, da jeg ikke drikker så mye. Ikke har jeg hund så jeg kan treffe folk i hundepark heller. Så hva gjør da en hjemmeværende 25-åring når hun ønsker nye relasjoner? Tips tas godt i mot ♥️ Har du en eller annen interesse eller noe du kunne tenke deg å ha som hobby? Man møter ofte venner via jobb eller hobby. Der man kommer igjen og igjen og har et fellesskap og blir kjent over tid. Anonymkode: 428af...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå